کد خبر : 1683403 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 17:30 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

پدیده لوشامپیونا به فهرست خرید رئال برگشت

پس از خبری که روز گذشته در مورد تغییرات در لیگ قهرمانان منتشر شد، رئال بار دیگر به جذب ادواردو کاماوینگا امیدوار شده است.

پدیده لوشامپیونا به فهرست خرید رئال برگشت

به گزارش "ورزش سه"، رئال ماه هاست که به دنبال راهی برای جذب ادواردو کاماوینگا هافبک 17 ساله باشگاه رن فرانسه است. پدیده ی با اصالت آنگولایی، فصل جاری توانست به ترکیب اصلی رن راه یابد و چشم ها را به خود خیره کرد. تا پیش از نیمه تمام ماندن لوشامیونا، او در همه رقابت ها 33 بازی برای رن انجام داد و موفق به زدن دو گل هم شد. اوج درخشش او در پیروزی رن بر پی اس جی بود.

 

 

1495414

 

 

باشگاه رن روی کاماوینگا که تا 2023 قرارداد دارد، 50 میلیون یورو قیمت گذاشته است و بعد از اینکه به تیم منتخب فصل لیگ فرانسه راه یافت، در وبسایت ترانسفرمارکت ارزش او به 42 میلیون یورو رسید.

 

چندی پیش سرمربی رن اعلام کرد که کاماوینگا به آنها قول داده بود که در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان، یک فصل دیگر نیز می ماند و به پیشنهاد رئال، پاسخ منفی خواهد داد.

 

 

1495236

 

 

رن با نیمه تمام ماندن لوشامپیونا و کسب رتبه سوم، توانست سهمیه را به دست بیاورد و به نظر، شانس رئال برای جذب کاماوینگا بسیار کاهش یافته بود اما روز گذشته اعلام شد که یوفا در نظر دارد به دلیل ضیق وقت، مراحل مقدماتی لیگ قهرمانان فصل آینده را حذف کرده تا دور گروهی بتواند از 20 اکتبر شروع شود. به این ترتیب تیمی مثل رن قادر به حضور در دور مقدماتی نخواهد بود.

طبق ادعای آاس، اگر این طرح به تصویب برسد، رئال بار دیگر ادوارودو کاماوینگا را به فهرست خرید خود بر می گرداند و به صورت جدی با رن وارد مذاکره خواهد شد.

دیدگاه‌ها