کد خبر : 1683414 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 17:54 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع منچسترسیتی، کلید انتقال لائوتارو به بارسا؟!

بارسلونا قصد دارد با یک شیوه جالب توجه و منحصر به فرد قیمت لائوتارو مارتینز را کاهش دهد و انتقال این بازیکن به نوکمپ را تسهیل کند.

مدافع منچسترسیتی، کلید انتقال لائوتارو به بارسا؟!

به گزارش "ورزش سه"، ژائو کانسلو، مدافع کنونی باشگاه منچستر سیتی در فصل ۱۸-۲۰۱۷ برای اینتر توپ می زد و بازی های نسبتا خوبی را نیز در این تیم ارائه داد. حالا اما کوریره دلو اسپورت ادعا می‌کند این امکان وجود دارد که مدافع پرتغالی یک بار دیگر و در نقل و انتقالات پیش رو نراتزوری برگردد.

 

 

1445069

 

 

کوریره ادعا می کند که آنتونیو کونته برای تقویت خط دفاعی خود روی جذب ژائو کانسلو نظر مثبتی دارد و این موضوع به شکل جالبی می تواند به بارسلونا در راه جذب لائوتارو مارتینز کمک کند. چرا که آنها قصد دارند از کانسلو به عنوان حربه ای برای پایین آوردن قیمت ستاره آرژانتینی استفاده کنند.

 

بارسلونا باید برای جذب لائوتارو مارتینز مبلغ بند آزادسازی ۱۱۱ میلیون یورویی این بازیکن را بپردازد اما به یک روش منحصر به فرد این قیمت می‌تواند کاهش پیدا کند. بر اساس فرضیه کوریره احتمال معاوضه نلسون سمدو و ژائو کانسلو در نقل و انتقالات پیش رو وجود دارد. از طرفی بارسا قصد دارد بعد از به خدمت گرفتن مدافع پرتغالی این بازیکن را به اینتر پیشنهاد دهد و از این روش و معاوضه برای کم کردن قیمت مهاجم آرژانتینی استفاده کند.

 

 

1491471

دیدگاه‌ها