کد خبر : 1683446 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 19:57 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

یاپ استام:

امیدوارم پل پوگبا باز هم در یونایتد باقی بماند

یاپ استام، مدافع سابق منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد پل پوگبا در اولدترافورد باقی بماند.

امیدوارم پل پوگبا باز هم در یونایتد باقی بماند


به گزارش "ورزش سه"، فقط یک سال از قرارداد پل پوگبا با منچستریونایتد باقی مانده و به نظر می رسد با توجه به عدم توافق برای تمدید قرارداد، جدایی این هافبک گرانقیمت و فرانسوی در تابستان امسال از جمع بازیکنان منچستریونایتد قطعی باشد. اما یاپ استام مدعی شد امیدوار است این اتفاق رخ نداده و پوگبا فصل بعد کنار برونو فرناندز و اسکات مک تامینای در ترکیب یونایتد به میدان برود.

 

1493431

 

یاپ استام گفت: "من دوست دارم پل پوگبا در اولدترافورد باقی بماند، زیرا فکر می کنم او بازیکن با کیفیتی است.  مردم انتظار زیادی از او دارند و انتقادهای زیادی نسبت به پوگبا شنیده می شود. بعضی اوقات می توانید بگویید این مسائل عادلانه است، اما در موارد دیگر انتقادها صحیح نیست.

 

من نمی دانم که چه اتفاقی خواهد افتاد، پوگبا ابتدا باید شرایط خوبی پیدا کند، اما اگر او در یونایتد مانده و یک فصل دیگر برای این تیم بازی کند من خوشحال می شوم. پوگبا بازیکنی خلاق است که می خواهد گاهی به روش خودش بازی کند و بعضی اوقات باید کمی آزادی به او بدهید.

 

اگر به مثلث برونو فرناندز، پوگبا و اسکات مک تامینای نگاهی بیندازید، فکر می کنم حضور این سه نفر در خط میانی بسیار جالب باشند. فرناندس قادر است در پست شماره 10 بازی کند و پوگبا می تواند به عنوان یکی از دو بازیکن میانه میدان در ترکیب حضور یابد. پل پوگبا علاقمند به حرکت به سمت جلو است و اگر شرایط خوی باشد می تواند با دو هافبک هجومی بازی کرد."

دیدگاه‌ها