کد خبر : 1683452 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 20:14 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

پل اسکولز:

یونایتد شماره پیراهن رونالدینیو را هم مشخص کرده بود

پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، فاش کرد که این باشگاه حتی شماره پیراهن رونالدینیو را هم مشخص کرده بود اما این ستاره برزیلی در نهایت تصمیم گرفت به بارسلونا برود.

یونایتد شماره پیراهن رونالدینیو را هم مشخص کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، رونالدینیو که در سال ۲۰۰۲ با برزیل قهرمان جام جهانی شده بود، در تابستان سال بعد آماده بود تا پاری سن ژرمن را ترک کند و به یک باشگاه بزرگتر برود‌. باشگاه منچستریونایتد هم یکی از مشتریان او بود و همه چیز برای انتقال این ستاره برزیلی به الدترافورد مهیا بود اما او در آخرین دقایق نظرش را تغییر داد و به بارسلونا رفت؛ اتفاقی که باعث شد حسرت بازی نکردن در کنار او در ذهن پل اسکولز بماند.


ستاره سابق شیاطین سرخ به بی‌بی‌سی گفت:" من همیشه دو-سه نفر را به یاد دارم که می‌توانستند به منچستریونایتد بیایند- یکی از آنها هری کیول است و می‌دانید که او چه بازیکن خوبی بود. او در نهایت پیشنهاد ما را رد کرد تا به لیورپول برود که البته خیلی ما را ناراحت نکرد. دیمین داف هم یکی از آن بازیکنان بود، همین طور آرین روبن- فکر می‌کنم او خیلی به آمدن به منچستریونایتد نزدیک بود. به عنوان یک هافبک، همیشه دوست دارید با مهاجمان سریع بازی کنید که می‌توانند پا به توپ شوند و گل بزنند. 

 

1490093


بازیکنی که خیلی فوق العاده بود، رونالدینیو بود. یادم نمی‌آید چه سالی بود اما فکر می‌کنم مربی در آستانه خریدن او بود. ما در تمرینات پیش‌فصل بودیم و فکر می‌کنم باشگاه در آستانه خرید او و اعلام شماره پیراهنش بود اما فکر می‌کنم او نظرش را تغییر داد و در آخرین دقایق به بارسلونا رفت. عجیب بود زیرا ما در تور پیش فصل با بارسلونا بازی کردیم و همگی هیجان زده بودیم که "رونالدینیو، عجب بازیکنی".


او از پاری سن ژرمن آمده بود و همه ما فکر می‌کردیم کار فوق العاده‌ای برای تیم خواهد کرد- تقریبا مانند کاری که کانتونا کرده بود- اما سه روز بعد در سیاتل ما مقابل او بازی می‌کردیم و همه تلاش می‌کردند به او لگد بزنند. می‌خواستیم او را بزنیم چون به تیم ما نیامده بود. من خکش شانس بودم که در کنار بازیکنان بزرگ زیادی بازی کردم و او هم می‌توانست یکی از آنها باشد اما این اتفاق رخ نداد."

دیدگاه‌ها