کد خبر : 1683515 | 24 اردیبهشت 1399 ساعت 10:10 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

افسانه کامرونی  میهمان برنامه "نسل خیره کننده" 

اتوئو برای مقابله با کرونا برنامه تمرینی می دهد

ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی و سابق بارسلونا در یک برنامه پخش زنده اینترنتی برای ارتباط با طرفداران و دادن ایده برای انجام فعالیت ها در دوران قرنطینه به خاطر شیوع ویروس کرونا شرکت می کند.

به گزارش" ورزش سه" و به نقل از استادالدوحه؛ اتوئو که یکی از سفرای فوتبالی قطر هم به حساب می آید قصد دارد درمورد اهمیت بهره مندی از قابلیت ها و ارزش های ورزش و به طور خاص فوتبال در مواجهه با بحران هایی چون ویروس کرونا در برنامه ای به نام "نسل خیره کننده " صحبت کند.


اسطوره فوتبال کامرون که سه بار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شده ، ایده های الهام بخش در مورد حفظ سلامتی و تناسب اندام در هنگام بروز بحران به مخاطبانش ارائه می دهد همچنین درمورد مهمترین لیگ های فوتبال اروپا که شامل لیگ های ایتالیا ، اسپانیا و انگلیس صحبت خواهد کرد. 

 

1496102


در آوریل 2019 کمیته عالی جام جهانی 2022 قطر اعلام کرد که ساموئل اتوئو یکی ازسفرای بین المللی این کشور خواهد بود. در همان سال اتوئو یک کمپین جالب در رسانه های اجتماعی به نام" آنچه از فوتبال آموخته ام" را به راه انداخت که شامل مهارت اساسی زندگی است که افراد می توانند از طریق فوتبال به دست بیاورند.


اتوئو در سال های اخیر به خاطر نقش برجسته اجتماعی اش بسیار مشهور شد چرا که در سال 2017 به عنوان سفیرحسن نیت برای صندوق بین المللی آموزش کودکان در کامرون منصوب و بنیاد ساموئل اتوئو را با هدف ایجاد مدارس فوتبال به منظور حمایت از نوجوانان و جوانان تاسیس کرد.


اتوئو به مجموعه ای اسطوره های فوتبال چون ژاوی، کافو و تیم کاهیل که پیش از این در این برنامه شرکت کرده بودند می پیوندد و در فعالیت های پخش زنده این برنامه شرکت خواهد کرد. برنامه ای که با حضور ستارگان توانسته از زمان راه اندازی بیش از 80 هزاربیننده را در سراسر جهان جذب کند.در این پروژه باشگاه هایی چون رم ایتالیا،باشگاه یوپن بلژیک و صلیب سرخ جهانی نیز شرکت دارند.

دیدگاه‌ها