کد خبر : 1683870 | 26 اردیبهشت 1399 ساعت 10:55 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

اتوئو: کسی شک ندارد من بهترین مهاجم آفریقا هستم

ساموئل اتوئو، ادعاهای اخیر الحاجی دیوف و دروگبا که خود را بهترین مهاجم تاریخ آفریقا دانسته بودند را رد کرده و گفت شکی نیست که او بهترین مهاجم تاریخ این قاره بوده.

اتوئو: کسی شک ندارد من بهترین مهاجم آفریقا هستم

به گزارش "ورزش سه"، ساموئل اتوئو خودش را بهترین مهاجم تاریخ فوتبال آفریقا می‌داند و در پاسخ به ادعاهای اخیر الحاجی دیوف و دیدیه دروگبا می‌گوید بحث در این باره بیهوده است چون کسی شک ندارد که بهترین مهاجم تاریخ این قاره کیست: ساموئل اتوئو!

 

 

1496504

 

الحاجی دیوف، ستاره سنگالی سابق لیورپول اخیرا ادعا کرده بود که در کل تاریخ فوتبال آفریقا مهاجمی بهتر از او وجود نداشته. دیدیه دروگبا ستاره سابق ساحل‌عاجی هم چندی پیش از خودش به عنوان بهترین فوتبالیست تاریخ آفریقا یاد کرده بود.

 

اما ساموئل اتوئو، ستاره سابق کامرونی در پاسخ به این ادعاها می‌گوید در اینکه بهترین مهاجم آفریقایی چه کسی بوده شکی وجود ندارد. اتوئو می‌گوید در طول دوران فوتبالی‌اش اراده راسخ برای بهترین بودن مهمترین دلیلی بوده که او را به موفقیت رسانده است.

 

اتوئو در این باره گفت:" برادرم دیوف در صحبتهای اخیرش یک کم حالش خوب نبود. هیچکدام از آنها نه دیوف و نه دروگبا نمی‌تواند بگویم که همسطح من بوده یا از من بهتر بوده. این چیزی نیست که من بگویم. این واقعیت است. یک واقعیت ملموس. من همیشه دلم می‌خواست شماره یک باشم و در طول دوران فوتبالی‌ام همینطور بودم".

 

اتوئو در دوران فوتبالی‌اش جامها و افتخارات بسیار زیادی بدست آورده که از جمله آنها می‌توان به چهار قهرمانی چمپیونزلیگ، سه قهرمانی لالیگا، دو قهرمانی کوپا دل‌ری، یک قهرمانی سری آ، یک قهرمانی جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان اشاره کرد.

 

 

دیدگاه‌ها