کد خبر : 1683621 | 24 اردیبهشت 1399 ساعت 18:51 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

درباره حضورم در سایپا خبری شد، اعلام می‌کنم

خداداد: کاشانی همیشه به من لطف داشته است

خداداد عزیزی اعلام کرد هنوز با مسئولان باشگاه سایپا برای قبول مدیریت آکادمی این تیم به نتیجه نرسیده است.

خداداد: کاشانی همیشه به من لطف داشته است

به گزارش "ورزش سه"، انتشار خبر جلسه خداداد عزیزی با حبیب کاشانی مدیرعامل باشگاه سایپا برخی موضوعات را پیرامون همکاری دوطرف به وجود آورد. بعد از آن مشخص شد که کاشانی قصد دارد مدیریت آکادمی این باشگاه را به عزیزی بدهد و در این خصوص باشگاه سایپا اطلاعیه‌ای صادر و اعلام کرد هنوز با خداداد به نتیجه نرسیده است.

 


حالا خداداد عزیزی خودش هم این مساله را تایید می‌کند و می‌گوید توافق نهایی حاصل نشده است. خداداد در این خصوص به خبرنگار ما گفت:‌«حبیب کاشانی یکی از مدیران زحمتکش است که همیشه به بنده محبت داشته است. ما جلسه‌ای داشتیم و او پیشنهاد داد با اختیار تام مسئولیت تیم‌های پایه و آکادمی سایپا را بپذیرم.»


وی ادامه داد: «این پیشنهاد همچنان باقی است اما هنوز تصمیم نهایی‌ام را نگرفتم. به عبارتی برای بازگشت به فوتبال به جمع‌بندی نرسیدم و هنوز چیزی درباره حضورش در سایپا قطعی نیست.»


عزیزی درباره احتمال حضورش در سایپا افزود: «انصافا باشگاه سایپا همواره در امر بازیکن سازی و توجه به فوتبال پایه موفق عمل کرده و سابقه خوبی دارد اما همانطور که گفتم هنوز توافق نهایی حاصل نشده است.»

 


گفتنی است؛ در حال حاضر مسئولیت آکادمی باشگاه سایپا را کاظم برجلو مدافع سابق این تیم و دستیار کنونی ابراهیم صادقی در تیم بزرگسالان برعهده دارد.

دیدگاه‌ها