کد خبر : 1683667 | 24 اردیبهشت 1399 ساعت 22:38 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

بوحمدان: درست نیست لیگ نیمه‌کاره بماند

هافبک ذوب‌آهن معتقد است باید شرایطی برای ادامه بازی‌های لیگ برتر فراهم شود.

بوحمدان: درست نیست لیگ نیمه‌کاره بماند

به گزارش "ورزش سه"، حمید بوحمدان با بیان اینکه مخالف تمام شدن بازی‌های لیگ برتر هستم، اظهار کرد: در شرایط سختی به سر می‌بریم. ما مستثنی از دنیا نیستیم و همه‌ی جهان درگیر این بیماری هستند. منتظر هستیم تا شرایط بهبود پیدا کند تا بتوانیم به رقابت‌های لیگ برتر و فوتبال برگردیم. تیم‌ها هزینه‌های زیادی را انجام داده‌اند و درست نیست لیگ نیمه کاره رها شود.

 

او با اشاره به اینکه شرایط جسمی و روحی خود را در بالاترین حد ممکن نگه داشته است، ابراز کرد: با توجه به برنامه‌ای که کادر فنی تیم ارائه کرده بودند، طی این مدت روزانه یک یا دو جلسه تمرین را برای آمادگی جسمانی خود انجام می‌دادم و با بودن در کنار خانواده و فیلم دیدن، آمادگی ذهنی و روحی خود را هم بالا نگه داشتم.

 

هافبک ذوب‌آهن اضافه کرد: سخت است بعد از ۲ ماه تمرین انفرادی به یکباره تمرینات شروع شود، اما اگر همه ورزشکاران و فوتبالیست‌ها توانسته باشند زمان‌های خود را مدیریت کنند، با کم‌ترین آسیب روبه‌رو خواهیم بود. البته ۳ تا ۴ هفته زمان لازم است تا بتوانیم به شرایط معمول برگردیم.

 

بوحمدان با بیان اینکه طی این مدت ارتباط خود را به واسطه فضای مجازی با کادر فنی و باشگاه ذوب‌آهن حفظ کرده است، گفت: همه دلتنگ فوتبال هستیم و بدون تردید با بازگشت به بازی‌ها با قدرت و انگیزه بیشتری به مسابقات می‌آییم.

دیدگاه‌ها