کد خبر : 1683821 | 25 اردیبهشت 1399 ساعت 20:33 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره یوونتوس و تمجید بی سابقه از مائورو ایکاردی

جورجو کیه لینی، مدافع ایتالیایی یوونتوس در بخشی از کتاب زندگینامه خود تمجید ویژه ای از مائورو ایکاردی انجام داده است.

ستاره یوونتوس و تمجید بی سابقه از مائورو ایکاردی

به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی در نقل و انتقالات تابستانی گذشته و پس از کش و قوس‌های فراوان از اینتر جدا شد و به شکل قرضی به پاری سن ژرمن پیوست. اگرچه این ستاره آرژانتینی تا به اینجا عملکرد خوبی در تیم فرانسوی داشته و در ۳۱ بازی ۲۰ گل برای این تیم به ثمر رسانده اما باز هم شایعات زیادی در رابطه با احتمال عدم دائمی شدن قرارداد او با PSG به گوش می‌رسد.

 

در همین رابطه اما جورجو کیه‌لینی مدافع با تجربه یوونتوس در بخشی از کتاب زندگی‌نامه خود صحبت های جالبی را در رابطه با مائورو ایکاردی مطرح کرده است: " در میان حریفانی که با آنها روبرو شده‌ ام به مائورو کاری که همیشه در محوطه جریمه فوق العاده عمل می کند احترام زیادی می گذارم.

 

من اطمینان دارم که او پسر خوبی است و احتمالاً یک اتفاق بد برای او در اینتر رخ داده است. من این را به عنوان یک برادر بزرگ تر می گویم."

 

 

1447402

 

 

کیه لینی در ادامه می گوید: " از دیدگاه ورزشی من نمی دانم که چرا نباید او ۱۵ سال دیگر در اینتر می ماند و ۲۰۰ گل دیگر هم برای این تیم به ثمر می‌رساند. بعد از آن اما به عنوان یک بازیکن یوونتوس می گویم چه خوب که این اتفاق رخ نداد. اما آیا می‌توانید ایکاردی را به همراه روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز تصور کنید.

 

البته اگر آنتونیو کونته و جوزپ ماروتا تصمیم گرفتند که بدون ایکاردی ادامه دهند، به طور قطع آنها هم دلایل خود را داشته‌اند. این احتمالاً تصمیم درستی بوده اما مائورو یک بازیکن شماره ۹ است که تفاوت ها را رقم می زند."

دیدگاه‌ها