کد خبر : 1683878 | 26 اردیبهشت 1399 ساعت 11:56 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

میلیچ: نه من و نه دیاباته دنبال جدایی نیستیم

مدافع چپ استقلال می گوید او و دیاباته دنبال جدایی از استقلال نیستند.

میلیچ: نه من و نه دیاباته دنبال جدایی نیستیم 

به گزارش ''ورزش سه''، هروویه میلیچ و شیخ دیاباته دو بازیکنی هستند که از طریق وکلای خود باشگاه را تهدید کرده اند که در صورتی که مطالبات خود را نگیرند به این تیم برنخواهند گشت و قرار دادشان را فسخ می کنند.

 

با این حال هروویه میلیچ در مصاحبه ای که با سایت باشگاه استقلال انجام داد می گوید او و دیاباته آماده بازگشت به ایران است: نمیدانم چرا هر روز هواداران را با اخبار جدایی مان نگران می کنند، من و دیاباته هربار هم که با هم حرف زدیم صحبت از دلتنگی برای بازی ها بود که بتوانیم برگردیم و دوباره برای استقلال بازی کنیم. 

 

او ادامه داد: ما هردو عاشق استقلال هستیم و از بازی در این تیم لذت میبریم. من و دیاباته حداقل در این ۱۰ روز اخیر با هیچ رسانه ای مصاحبه ای نکردیم و نمی دانم این همه مصاحبه از قول من و دیاباته چطوری انجام می شود.


مدافع استقلال در مورد بازگشت دیاباته به ایران هم گفت: هواداران نگران نباشند چون من ۳ روز پیش هم که با دیاباته حرف زدم بحث ما این بود که زودتر تمرینات شروع شود و با هم به ایران برگردیم. 

 

 میلیچ در پایان گفت: الان بخش عمده قراردادم پرداخت شده و از این بابت نگرانی ندارم و تنها خواسته ما این است که حقوق ما که ماه های قبل پرداخت نشده بوده و بد قولی انجام شده بود سر وقت پرداخت شود که مدیریت جدید شدیدا به دنبال انجام تعهدات می باشند.

دیدگاه‌ها