کد خبر : 1684071 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 14:55 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی جدید از پیراهن اول فصل آینده رئال (عکس)

وبسایت فوتی هدلاینز با انتشار تصاویری از پیراهن اول فصل بعد رئال، خبر از ایجاد تغییراتی نسبت به طرح رونمایی شده قبلی داد.

به گزارش "ورزش سه"، 45 روز پیش بود که وبسایت "فوتی هدلاینز"، از کیت فصل بعد رئال مادرید رونمایی کرد. این وبسایت امروز با انتشار عکس هایی جدید اطلاع داد که در پیراهن اول فصل آینده رئال مادرید، تغییراتی جزئی ایجاد شده است. طرحی که واکنش ها و بازتاب های متفاوتی را باعث شده بود.

 

در طرح قبلی، پیراهن اول رئال مثل همیشه به رنگ سفید بود. کمپانی آدیداس و شرکت هواپیمایی امارات نیز اسپانسرهای اصلی این تیم بودند و نشان شان روی پیراهن به چشم می خورد.  سرآستین ها طرح دار  و به رنگ صورتی و سرمه ای خودنمایی می کرد. رنگ سه خط روی آستین و یقه نیز آبی بود.

 

 

Así serán las camisetas del Real Madrid de la temporada 2020-21

 

 

در طرح جدید، سه خط روی آستین حذف شده و رنگ یقه نیز سفید خواهد بود. سه خط ها به زیر بازو منتقل شده اند و به رنگ صورتی هستند. تبلیغ روی پیراهن نیز "Emirates, Fly better" به جای "Fly Emirates" است. در سرآستین ها اما تغییراتی ایجاد نشده است.

 

 

 

 

پیراهن دوم رئال همانند فصل 15-2014 به رنگ صورتی است. یقه، سه خط روی آستین و نیز رنگ نشان اسپانسرها نیز سفید است. سرآستین نیز همچون پیراهن اول طرح دار است ولی به رنگ آبی و سفید.

 

 

 

 

پیراهن سوم رئال نیز که قرار است بیشتر در بازی های دور از خانه لیگ قهرمانان استفاده شود، به رنگ مشکی است و روی پیراهن نیز طرح هایی به رنگ خاکستری دیده می شود. نشان اسپانسرها، یقه و سه خطر روی آستین نیز به رنگ صورتی خواهد بود.

 

 

 

 

همچنین از طرح پیراهنی که بازیکنان پیش از شروع بازی در ورزشگاه به تن خواهند کرد نیز رونمایی شد. پیراهنی با نوارهای آبی و صورتی. طراحی روی پیراهن، همان طراحی سرآستین پیراهن اول و دوم باشگاه است.

 

 

دیدگاه‌ها