کد خبر : 1684165 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 21:49 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

لوسین فاوره:

دلتنگ حضور هواداران در ورزشگاه هستیم

لوسین فاوره، سرمربی دورتموند مدعی شد بازی کردن در این فضا عجیب بوده است.

دلتنگ حضور هواداران در ورزشگاه هستیم

به گزارش "ورزش سه"، در روز بازگشت فوتبال بعد از حدود دو ماه، دورتموند روز فوق العاده ای را سپری کرده و موفق شد با چهار گل شالکه را دربی روهر مغلوب کند. لوسین فاوره به تمجید از نمایش تیمش پرداخته، اما اذعان داشت آنها دلتنگ حضور هواداران در ورزشگاه هستند.

 

لوسین فاوره گفت: "برتری 0-4 برابر شالکه یک نتیجه بسیار خوب است. نکته اصلی این بود که بازیکنان هم در همکاری خوبی خصوصا در بخش دفاعی داشته و خوب بازی کردند که این نکته بسیار ویژه ای بود. شما به سمت دروازه حریف شوت می کنید، یک پاس زیبا، به ثمر رساندن گل، اما هیچ اتفاقی نمی افتد. این بسیار عجیب است. ما واقعا دلتنگ هواداران هستیم.

 

1496890

 

این یک بازی کاملا متفاوت از شرایط معمول بود. قضاوت کردن کیفیت بازی در این شرایط دشوار خوب است. بازیکنان خیلی روی وظیفه شان تمرکز داشتند."

 

اما سرمربی شالکه، دیوید واگنر در مورد این بازی گفت: "ما نمایش خوبی ارائه ندادیم و در مقاطع بدی دروازه مان باز شد. حداقل جلوگیری از دریافت دو گل بسیار ساده بود. شکست دربی حتی در این جو عجیب ناخوشایند است. هنوز حس و حال نیمه دوم فصل وجود ندارد. اوضاع کاملا عجیب بوده و من فکر نمی کنم شکل اصلی مسائل فیزیکی باشد. ما در زمینه دفاع در فضاهای مناسب مشکلاتی داشتیم."

دیدگاه‌ها