کد خبر : 1684169 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 22:50 | 85.7K بازدید | 0 دیدگاه

VAR باز هم جنجال آفرید؛

از دست دادن سه امتیاز؛ فقط به خاطر یک بند انگشت! (عکس)

تصمیم عجیب VAR، فرایبورگ را از رسیدن به یک پیروزی شیرین محروم کرد.

از دست دادن سه امتیاز؛ فقط به خاطر یک بند انگشت! (عکس)


به گزارش "ورزش سه"، امروز رقابت های بوندسلیگا بعد از حدود دو ماه دوباره پیگیری شده تا علاقمندان به فوتبال دوباره طعم شیرین تماشای مسابقات مختلف را بچشند. در یکی از مهم ترین دیدارهای امروز بوندسلیگا، فرایبورگ در آستانه رقم زدن شگفتی بزرگی بود که VAR جلوی رخ دادن آن را گرفت.

 

1496902

 

فرایبورگ امروز در دیداری دشوار باید به مصاف تیم رده سومی لایپزیش می رفت، اما بر خلاف تصور تا در دقیقه 77 با یک گل از شاگردان یولیان ناگلسمان پیش بود و در اوقات تلف شده نیز تا آستانه زدن گل برتری پیش رفت. در دقیقه 93 این رابین کوچ بود که موفق به گلزنی برای فرایبورگ شد، اما بخش کوچکی از دست او در شرایط آفساید قرار داشت و به همین دلیل این گل بعد از بازبینی صحنه مردود اعلام شد.

 

1496901

 

حساب توئیتر باشگاه فرایبورگ نیز به این تصمیم عجیب واکنش نشان داده و نوشت: "تلخ، کمک داور ویدئویی ناخن انگشت را در منطقه آفساید تشخیص داده است."

 

البته این تساوی نیز باعث شد فرایبورگ با تفاضل گل بهتر نسبت به شالکه که امروز با چهار گل مغلوب دورتموند شد، در رده هفتم جدول قرار گرفته و همچنان به کسب سهمیه لیگ اروپا امیدوار باشد، اما به هر حال تصمیم عجیب کمک داور ویدئویی آنها را از کسب یک پیروزی بزرگ برابر تیم مدعی لایپزیش محروم کرد.

 

1496903

 

دیدگاه‌ها