کد خبر : 1684195 | 28 اردیبهشت 1399 ساعت 09:20 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

سازمان لیگ فوتبال آلمان

بازیکنان هرتا بعد از عدم رعایت فاصله جریمه نمی‌شوند

سازمان لیگ فوتبال آلمان اعلام کرد بازیکنان هرتابرلین را به دلیل رعایت نکردن فاصله اجتماعی در شادی بعد از گل‌شان در دیدار دیروز مقابل هوفنهایم جریمه نخواهد کرد.

بازیکنان هرتا بعد از عدم رعایت فاصله جریمه نمی‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ فوتبال آلمان اعلام کرد بازیکنان به خاطر نقض قوانین فاصله اجتماعی در جریان شادی بعد از گل جریمه و مجازات نخواهند مشد. این نهاد می‌گوید به بازیکنان توصیه شده که فاصله ایمن را از هم حفظ کنند ولی برای رعایت این توصیه از تهمیدات سخت‌گیرانه استفاده نخواهد شد.

 

جنجال درباره رعایت نکردن فاصله اجتماعی از زمانی شروع شد که در بازی دیروز هرتابرلین مقابل هوفنهایم، ددریک بویاتا بعد از گل به خودی که یک بازیکن هوفنهایم وارد دروازه خودشان کرد، به سمت هم‌تیمی‌اش مارکو کروژیچ رفت و صورت او را بوسید.

 

1496923

 

سخنگوی سازمان لیگ فوتبال آلمان با اشاره به اینکه علیه بازیکنانی که دستورالعمل فاصله اجتماعی را رعایت نمی‌کنند مجازاتی در پیش نخواهد بود گفت:" درباره شادی بعد از گل باید بگویم که دستورالعمل‌ها در این باره حالت توصیه دارد و در نتیجه مجازاتی علیه بازیکنان در پیش نخواهد بود.

 

سرمربی هرتابرلین هم بعد از بازی دیروز از بازیکنانش دفاع کرد و گفت:" امیدوارم همه این را درک کنند که آنچه اعلام شده تنها توصیه است. یعنی توصیه شده که بازیکنان فاصله را از هم حفظ کنند".

 

 

دیدگاه‌ها