کد خبر : 1684265 | 28 اردیبهشت 1399 ساعت 15:15 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

مارکوس تورام بازهم میله کرنر را کند

بوسه جنجالی در بوندسلیگا(عکس)

مهاجم گلزن فرانسوی گلادباخ روز گذشته در چهارچوب رقابت‌های بوندس لیگا آلمان، پس از دو ماه تعطیلی، علاوه بر گلزنی ،حاشیه‌های زیادی ایجاد کرد.

بوسه جنجالی در بوندسلیگا(عکس) 

به گزارش "ورزش سه"، در اولین روز از برگزاری رقابت‌های بوندس لیگا که به علت شیوع ویروس کرونا به شکلی ناباورانه دو ماه به حالت تعلیق درآمده بود، اتفاقات ریز و درشتی رخ داد که بیشتر آن‌ها طبیعتاً بی‌ارتباط با دوران قرنطینه و رعایت پروتکل  موازین بهداشتی این مسابقات نبود.


 در آغاز هفته 26 آلمان  یکی از مواردی که منتظر تغییراتش بودیم شادی‌های پس از به ثمر رساندن گل بود، که یکی از جالب‌ترین آن‌ها شادی متعلق  به "مارکوس تورام "فرزند ستاره بی‌چون‌وچرای فرانسوی "لیلیان تورام" بود که پس از به ثمر رساندن گل دوم مونشن گلادباخ در حالی که با تمام وجود می‌خواست هم‌تیمی‌های خودش را در آغوش بکشد، پروتکل‌های برگزاری مسابقات به او این اجازه را نمی‌داد، اما درنهایت طاقت نیاورد و یکی از هم‌بازی‌های خودش را بوسید و طبق شنیده‌ها به نظر می‌رسد به همین دلیل از سوی مقامات برگزاری با توبیخ مواجه شود.

 

 

1497006

 

1497007

 


اما این پایان کار این مهاجم 22 ساله فرانسوی نبود، او هنگامی‌که برای گرم کردن پس از مدت‌ها وارد ورزشگاه اختصاصی فراکفورت (کومرز بانک آرنا)  شد به سمت پرچم کرنر رفت و آن را از زمین کَّند و با قرار دادن لباس تیم مونشن گلادباخ روی پرچم با نماد عروسکی تیم به انجام حرکات موزون پرداخت تا به‌نوعی دل‌تنگی مفرط خودش را از دوری اجباری فوتبال نشان دهد.(کندن میله کرنر شادی گل اختصاصی اوست).


 اما درخصوص شادی پس از گل او بسیاری طرفداران فوتبال در فضای مجازی این عمل او را یک کار غیرارادی دانستند و در همین راستا یکی از مسئولان باشگاه مونشن گلاد باخ در دفاع از او گفت: «یکی از عاشقانه‌ترین جشن‌هایی که فوتبال می‌تواند آموزش دهد بوسه است. بوسه‌ای به توپ، دوربین، بوسه‌ای برای هواداران و حتی شریک زندگی. نمایش کاملی از تلفیق عشق و ورزش در هنگام به ثمر رساندن گل، که کاملاً حقیقی و دور از هر شعاری است. اما این را هم می‌دانیم که در فوتبال آلمان این کار فعلاً ممنوع است و بازیکنان تا بخواهند به آن عادت کنند ممکن است زمان ببرد.»

 

 

1497005

 


 به‌هرحال تورام روز گذشته چهره اول میدان اینتراخت فرانکفورت و گلاد باخ بود چه در داخل زمین و چه بیرون از زمین. از ابراز دل‌تنگی تا شادی کرونایی.


 گفتنی است این دیدار در پایان به نتیجه سه بر یک به سود تیم مهمان یعنی مونشن گلا باخ به پایان رسید تا این تیم  ا 52 امتیاز بالاتر از لایپزیش به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کند.

دیدگاه‌ها