کد خبر : 1684336 | 28 اردیبهشت 1399 ساعت 20:45 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

راه حل بارسلونا برای خرید ستاره آلمانی چیست؟

بارسلونا در تلاش برای خرید کای هاورتز، بازیکن خوش آتیه لورکوزن است.

راه حل بارسلونا برای خرید ستاره آلمانی چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، کای هاورتز، ستاره بایرلورکوزن 20 ساله بوده و یکی از درخشان ترین استعدادهای جوان فوتبال اروپا لقب دارد که در چهار فصل گذشته بازی های درخشانی برای این تیم در بوندس لیگا به نمایش گذاشته است. حالا اسپورت وان مدعی شد بارسلونا علاقمند به جذب این بازیکن بوده و با لورکوزن وارد مذاکره شده است.

 

1496590

 

به نظر می رسد با توجه به مشکلات مالی ایجاد شده ناشی از ویروس کرونا، شرایط بارسلونا برای پرداخت پول نقد به لورکوزن آسان نیست و به همین دلیل علاقمند به معاوضه برای خرید هاورتز است. بارسا بازیکنان جوانی چون امرسون، کارلس آلنا یا مارک کوچورلا به عنوان بخشی از قرارداد هاورتز به لورکوزن پیشنهاد داده است.

 

امرسون و آلنا هر دو در حال حاضر رئال بتیس به صورت قرضی بازی می کنند و با توجه به اینکه لورکوزن در فصل تابستان به دنبال خرید یک دفاع راست هستند، امرسون می تواند گزینه مناسبی برای این تیم به شمار آید. کورچولای مدافع چپ و 21 ساله نیز در حال حاضر در تیم اسپانیایی ختافه به صورت قرضی بازی می کند و از زمان ورود به ترکیب بارسا در سال 2017، تنها یک بار به میدان رفته است. البته کای هاورتز مورد توجه بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی قرار دارد و با توه به شرایط نه چندان مناسب بارسلونا برای پرداخت پول نقد، ممکن است شانس دیگر گزینه های برای خرد این بازیکن بیشتر باشد.

دیدگاه‌ها