کد خبر : 1684631 | 30 اردیبهشت 1399 ساعت 12:40 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

فوری؛ بازگشت رونالدو به تمرینات یوونتوس

کریستیانو رونالدو دو ماه بعد از ترک تورین و قرنطینه شدن در مادیرای پرتغال امروز برای اولین بار در تمرین عمومی یوونتوس شرکت می‌کند.

فوری؛ بازگشت رونالدو به تمرینات یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، دوران انتظار کریستیانو رونالدو برای ملحق شدن به هم‌تیمی‌هایش در یوونتوس به سر رسید و او امروز سه‌شنبه بعد از دو ماه در تمرین عمومی بیانکونری شرکت می‌کند.

 

1497420

 

رونالدو بعد از تعلیق رقابتهای سری آ به دلیل اپیدمی کووید19 ترجیح داد به کشورش پرتغال رفته و دوران قرنطینه را در زادگاهش مادیرا سپری کند. رونالدو به همراه خانواده‌اش این مدت را در مادیرا سپری کرد تا از آلوده شدن آنها به کرونا جلوگیری کند. 

 

 

رونالدو البته دو هفته قبل به تورین پرواز کرد ولی بر اساس قوانین دولت ایتالیا باید به مدت دو هفته هم در این شهر در قرنطینه می‌ماند تا اجازه شرکت در تمرینات یووه را پیدا کند. ماتوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس امیدوار است رونالدو در این مدت آمادگی کامل خود را حفظ کرده باشد. رسانه‌های ایتالیایی و پرتغالی می‌گویند کریستیانو در این دو ماه از تمرینهای سخت ورزشی غافل نشده و از امروز با آمادگی کامل در تمرین یووه خواهد بود.

 

1497421

 

در این دو هفته قرنطینه اضافی در شهر تورین، تصاویری از او منتشر شد که کریستیانو را در  حال کار با توپ در حیاط خانه‌اش با پسرش کریستیانوی جونیور نشان می‌داد. رونالدو در این مدت برنامه‌های ورزشی مورد استفاده خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی هم با هوادارانش به اشتراک می‌گذاشت.

 

1497418

 

 

 

دیدگاه‌ها