کد خبر : 1684854 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 12:40 | 20.3K بازدید | 1 دیدگاه

بارسلونا تنها روی این سه ستاره معامله نمی‌کند

فقط سه نفر فروشی نیستند؛ مسی، دی‌یونگ، تراشتگن

بحران مالی شدید باشگاه‌های اروپایی در نتیجه اپیدمی کووید19 باعث شده باشگاه بارسلونا حاضر باشد برای همه ستاره‌هایش به جز سه نفر پای میز مذاکره بنشیند.

فقط سه نفر فروشی نیستند؛ مسی، دی‌یونگ، تراشتگن

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا به ستاره‌های بزرگ خود دستمزدهایی نجومی پرداخت می‌کند و از این لحاظ در بین سایر باشگاه‌های بزرگ اروپایی یکی از بیشترین پرداختی‌های دستمزد و پاداش را دارد. بارسلونا حتی پیش از شروع بحران کرونا قصد داشت امسال تابستان چند ستاره گران خود را به فروش برساند تا به بودجه‌اش سر و سامانی بدهد. ولی بحران کووید19 و فشار مالی سنگین ناشی از آن باعث شده، تعداد ستاره‌هایی که بارسا حاضر است به فروش‌شان فکر کند افزایش یابد.

 

تا جایی که گفته می‌شود حالا بارسلونا به جز سه ستاره که آنها را جزو لاینفک تیمش می‌داند حاضر است درباره واگذاری بقیه بازیکنانش پشت میز معامله بنشیند. این سه نفر عبارتند از : لیونل مسی، فرانکی دی‌یونگ و مارک آندره تراشتگن.

 

1497641

 

 

بارسلونا تابستان گذشته برای جذب دی‌یونگ از آژاکس تلاش زیادی کرد و مبلغ قابل توجهی به باشگاه هلندی پرداخت. با اینکه  بار سلونا  در همان زمان برای جذب آنتوان گریزمان از اتلتیکو هم 120 میلیون یورو پرداخت ولی دستمزد به شدت بالای گریزمان باعث شده مدیریت بارسا حاضر باشد برای فروش او مذاکره کند. ولی  کاتالانها حاضر نیستند برای واگذاری دی‌یونگ با کسی صحبت کنند.

 

1497640

 

به جز مسی، دی‌یونگ و تراشتگن که بارسلونا آنها را ستون فقرات اصلی تیمش می‌داند و حاضر به فروشش نیست. در هفته‌ها و ماه‌های اخیر شایعات زیادی درباره تعداد زیادی از ستاره‌های تیم کاتالان مطرح شده.

 

بارسلونا نلسون سمدو را به منچسترسیتی و یوونتوس پیشنهاد دادند و گفته می‌شود احتمال دارد سمدو با میرالم پیانیچ ستاره یوونتوس معاوضه شود. اومتیتی، دمبله و کوتینیو از دیگر ستاره‌هایی هستند که بارسلونا به دلیل دستمزد بالایشان تمایل زیادی به واگذاری آنها دارد و ممکن است قیمت‌شان را پایین‌تر بیاورد تا برای باشگاه‌های دیگر جذاب شوند.

 

 

دیدگاه‌ها