کد خبر : 1684865 | 31 اردیبهشت 1399 ساعت 12:52 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

اشلی کول:

وقتی مولر گل زد، فکر کردم دومین CL را هم از دست دادم

اشلی کول، ستاره سابق چلسی، فاش کرد که در فینال چمپیونزلیگ 2012، تا پیش از گل دیدیه دروگبا، تیمش را شکست تیمش را قطعی می دانست.

وقتی مولر گل زد، فکر کردم دومین CL را هم از دست دادم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در سال 2008 در فینال چمپیونزلیگ در ضربات پنالتی مغلوب منچستریونایتد شده بود، سه سال بعد بار دیگر به فینال رسید و این بار مقابل بایرن قرار گرفت.

در این دیدار ابتدا بایرن که در ورزشگاه اختصاصی اش بازی می کرد، با گل توماس مولر پیش افتاد تا به نظر برسد که چلسی در یک فینال دیگر شکست خواهد خورد اما دیدیه دروگبا در دقیقه 88 کار را به تساوی کشید تا کار به وقت اضافی و ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی این بار چلسی پیروز شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

اشلی کول در مورد آن دیدار گفت:" در طول آن بازی، من دائما فکر می کردم که شانس داریم. اما وقتی مولر گل زد، فکر کردم که کار تمام است و آخرین شانسم برای بردن چمپیونزلیگ از بین رفته است.

 

1497653

 

 

گل دروگبا واقعا مبهم بود. من از نظر فیزیکی و ذهنی کاملا خسته شده بودم اما بعد از اینکه گل زدیم، آماده بودم تا دوباره شروع کنم و می دانستم که پیروز می شویم."

چلسی در حالی به پیروزی رسید که بایرنی ها در وقت های اضافی صاحب یک ضربه پنالتی شدند اما پتر چک توانست ضربه آرین روبن را مهار کند:" من همچنان اعتقاد داشتم که پیروز خواهیم شد. پتر ضربات پنالتی بازیکنان آنها را از قبل مطالعه کرده بود؛ بنابراین من به او ایمان داشتم."

کول در مورد ضربات پنالتی که خودش هم یکی از آنها را تبدیل به گل کرد، گفت:" شخصا احساس خوبی داشتم. هیچ راهی برای تمرین کردن وجود ندارد زیرا نمی توانید آن شرایط را بازسازی کنید؛ بنابراین باید در زدن ضربه اعتماد به نفس داشته باشید."

دیدگاه‌ها