کد خبر : 1685197 | 02 خرداد 1399 ساعت 13:20 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

تیری آنری، مایکل جردنِ فوتبال بود

کارلوس ولا، ستاره سابق آرسنال و هم‌تیمی تیری آنری در این تیم، ستاره بزرگ فرانسوی را تحسین کرده و از او به عنوان مایکل جردن دنیای فوتبال یاد کرد.

تیری آنری، مایکل جردنِ فوتبال بود

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس ولا، ستاره سابق آرسنال که هوادار پر و پا قرص بسکتبال است، از تیری آنری هم‌تیمی سابق خود در آرسنال تمجید کرده و از او به عنوان مایکل جردن فوتبال یاد کرد.

 

1498124

 

کارلوس ولا ستاره مکزیکی با اینکه در مدت حضورش در آرسنال در کنار تیری آنری تمرین کرده ولی به دلیل اینکه آرسنال او را به صورت قرضی به باشگاه‌های اسپانیایی واگذار می‌کرد و پیش از بازگشت قطعی او به لندن، آنری در سال 2007 آرسنال را ترک کرده بود شانس بازی کردن در کنار آنری در بازی‌های رسمی را نداشت. با اینحال ولا می‌گوید آنری بهترین فوتبالیستی است که در عمرش دیده.

 

کارلوس ولا در این باره گفت:" تیری آنری خیلی سخت‌گیر و سرسخت بود. او هر روز تلاش می‌کرد بهترین باشد و جوانترها را هم تشویق می‌کرد و به آنها فشار می‌آورد تا بیشتر کار کنند و حرفه‌ای باشند. آنها باید در هر جلسه تمرینی با تمام توان تلاش می‌کردند. آنری همیشه می‌گفت اگر سفت و سخت تمرین کنید می‌توانید سفت و سخت بازی کنید".

 

مهاجم سابق مکزیکی در ادامه گفت:" تیری آنری الگوی من بود و همه می‌دانند او چه فوتبالیست بزرگی بوده. من خیلی خوشحالم که می‌توانم بگویم در تیمی بودم که او هم بازیکنش بود. آنری رهبر بزرگی بو. او مایکل جردن فوتبال بود".

 

 

دیدگاه‌ها