کد خبر : 1685373 | 03 خرداد 1399 ساعت 14:09 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

معضل جدید در راه برگزاری بازی سیتی-رئال مادرید

از هشت ژوئن(19 خرداد) کسانی که وارد خاک بریتانیا می شوند، باید دو هفته در قرنطینه قرار بگیرند.

معضل جدید در راه برگزاری بازی سیتی-رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، دولت بریتانیا اخیرا اعلام کرد که دو هفته قرنطینه برای تمام کسانی که وارد خاک بریتانیا می شوند، الزامی است. بر این اساس نشریه دیلی میل ادعا کرد که این می تواند در راه برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در انگلیس، مشکلات زیادی ایجاد کند.

 

 

1498301

 

 

یکی از این دیدارها، بازی برگشت سیتی و رئال مادرید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است که باید در ورزشگاه اتحاد برگزار شود. دیداری که تاریخ مشخصی ندارد ولی یوفا خوشبین است از اوایل آگوست(مرداد ماه) بتواند ادامه لیگ قهرمانان که پس از شیوع کرونا متوقف شده بود را برگزار کند.

طبق این قانون، کاروان رئال با ورود به شهر منچستر، دو هفته قرنطینه خواهد شد که این برگزاری مسابقه را عملا غیرممکن می کند.

 

البته در این قانون، پزشکان و تمام افراد وابسته به خدمات پزشکی مستثنی شده اند ولی فعلا برای تیم های فوتبال، استثنایی در نظر گرفته نشده است. تیم های منچستر یونایتد، وولوز و گلاسکو رنجرز دیگر تیم های بریتانیایی هستند که در لیگ اروپا همچنان حضور دارند و باید بازی های خود را از آگوست انجام دهند.

 

لازم به ذکر است که هرچند تمرینات تیم های انگلیسی چند روزی است که شروع شده ولی هنوز تاریخی برای از سرگیری لیگ برتر اعلام نشده است.

 

 

1481538

دیدگاه‌ها