کد خبر : 1686089 | 07 خرداد 1399 ساعت 09:40 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک به رکورد پپ گواردیولا رسید

هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ با پیروزی 1-0 تیمش مقابل دورتموند به رکوردی دست یافت که در تاریخ باشگاه تنها پپ گواردیولا موفق به ثبت آن شده است.

هانسی فلیک به رکورد پپ گواردیولا رسید

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیروز در سیگنال ایدونا پارک موفق شد بوروسیا دورتموند را 1-0 شکست دهد تا نتایج درخشان هانسی فلیک سرمربی‌اش، از زمانی که بعد از نیکو کوواچ سکان هدایت این تیم را به دست گرفته، همچنان تداوم داشته باشد.

 

1499144

 

هانسی فلیک با این پیروزی از 18 بازی اول خود به عنوان سرمربی بایرن موفق به کسب 15 پیروزی شده. این رکوردی است که در تاریخ باشگاه بایرن مونیخ تنها یک مربی دیگر موفق به ثبت آن شده است: پپ گواردیولا.

 

این پیروزی هفتمین پیروزی پیاپی بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا بود. شاگردان فلیک از 14 بازی اخیر خود سیزده بار به پیروزی رسیده‌اند. آخرین شکست آنها به اواخر سال گذشته میلادی برمی‌گردد که در مقابل مونشن‌گلادباخ شکست 2-1 را پذیرا شده بودند. شاگردان فلیک بعد از آن دیگر هیچ شکستی تجربه نکرده‌اند.

 

1499143

 

فلیک که از ماه نوامبر بعد از اخراج نیکو کوواچ به عنوان سرمربی موقت به بایرن ملحق شده بود ماه گذشته میلادی به عنوان سرمربی دائم منصوب شد. به جز مونشن‌گلادباخ، تنها دو تیمی که در دوران سرمربی‌گری فلیک موفق شده‌اند از بایرن امتیاز بگیرند، لورکوزن و لایپزیش بوده‌اند. بایرن در مقابل لورکوزن یک شکست 2-1 داشته و در مقابل لایپزیش هم یک بار به تساوی 0-0 رضایت داده است.

 

 

دیدگاه‌ها