کد خبر : 1686124 | 07 خرداد 1399 ساعت 11:47 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین رقص لئو با پیراهن آلبی سلسته

مسی در نقش مایکل جردن در جام جهانی قطر

لوکاس بیلیا، هافبک میلان، معتقد است که لیونل مسی می تواند با قهرمانی در جام جهانی 2022، تجربه ای مانند مایکل جوردن در مستند Last dance داشته باشد.

مسی در نقش مایکل جردن در جام جهانی قطر

به گزارش "ورزش سه"، مسی که با پیراهن بارسلونا به افتخارات زیادی دست یافت، به همراه آرژانتین تا به حال موفق به فتح عنوان نشد. او با آلبی سلسته بین سال های 2014 تا 2016 به فینال جام جهانی و کوپا آمه‌ریکا (دوبار) رسید اما هر سه بار در دیدار نهایی مغلوب شدند.

 

مسی در جام جهانی قطر 35 ساله خواهد بود و این احتمالا آخرین حضور او در جام های جهانی خواهد بود و بیلیا امیدوار است شرایط برای او مانند مستند Last Dance که به آخرین و ششمین قهرمانی مایکل جوردن با شیکاگو بولز در سال 1998 می پردازد، رقم بخورد.

 

او به FM 94.7 گفت:" من چند روز مستند Last Dance را تماشا کردم. استثنایی بود. این مستند من را به این فکر انداخت که در چند سال آینده، امیدوار باشیم که بتوانیم اتفاق مشابهی را با پدیده خودمان تجربه کنیم.

 

ما می توانیم چیزهای زیادی در مورد زندگی روزانه او یاد بگیریم. زیرا ما او را در تمرینات می بینیم، در بازی می بینیم اما چیزهای زیادی در زندگی روزانه وجود دارد که چیزی از آن نمی دانید؛ همانطور که در مستند جوردن دیدید.

 

1499215

 

صحنه ای که من در آینده دوست دارم ببینم، چیزی شبیه لحظه ای است که جوردن جام قهرمانی NBA را در آغوش گرفته بود و گریه می کرد. دوست دارم مسی را جام قهرمانی جام جهانی ببینم. می دانم که این برای خود او و مردم آرژانتین اهمیت زیادی دارد."

 

بعد از ناکامی آرژانتین در کوپا آمه‌ریکای 2016، مسی که از آن اتفاق بسیار ناراحت شده بود، از بازی های ملی خداحافظی کرد اما مدتی بعد به تیم ملی آرژانتین برگشت. بیلیا تایید کرد که دیدن ناراحتی مسی دشوار بود.

 

1499217

 

" چرا یک نفر باید چنین رنجی را تحمل کند؟ در آخرین جام جهانی، با دیدن ناراحتی او از حذف تیم، از خودم پرسیدم:" چرا؟" این با من ماند. نه تنها در زمین، که خارج آن هم. اینکه او تا این اندازه اذیت شد، من را ناراحت کرد و باعث شد از خودم بپرسم که چرا او باید به این شکل اذیت شود. از خدا می خواهم که بتوانیم او را در جام جهانی آینده ببینیم."

 

دیدگاه‌ها