کد خبر : 1686246 | 07 خرداد 1399 ساعت 20:25 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

لائورن:

چرا به جای رئال مادرید به آرسنال رفتم؟

لائورن، مدافع کامرونی و سابق آرسنال از روند انتقال به این تیم سخن گفت.

چرا به جای رئال مادرید به آرسنال رفتم؟

به گزارش "ورزش سه"، لائورن که بخشی از تیم شکست ناپذیر آرسن ونگر در سال 2003 بود، مدعی شد در سال 2000 و قبل از انتقال به این تیم در آستانه رفتن به رئال مادرید قرار داشته، اما رفتار مدیرن آرسنال او را مجاب به انتقال به لندن و سپری کردن هفت فصل موفق در این تیم کرده است.

 

لائورن گفت: "ما با خوان اونیوا، معاون رئیس باشگاه رئال مادرید ملاقات کردیم، اما به توافق نرسیدیم، بنابراین سوار هواپیما شدیم و به سمت لندن پرواز کردیم و مستقیما به خانه دیوید دین رفتیم.

 

1499326

 

من از عدم انتقال به رئال مادرید احساس ناراحتی نمی کردم، زیرا شکلی که مدیران این باشگاه با ما مذاکره می کردند بدان معنا بود ک انگار شما باید به تمام حرف های ما گوش بدهید، زیرا ما رئال مادرید هستیم. وقتی باشگاه دیگری نگرش متفاوتی داشته باشد، شما هرچقدر هم که رئال مادرید را دوست داشته باشید به تیم دیگری می روید و جایی بازی می کنید که با شما بهتر رفتار شود.

 

با توجه به پیشنهاد رئال مادرید، آرسنال قرارداد و فرصت های بهتری برای بازیکن جوان ارائه می داد و این روند از ابتدا و از رفتار مایک دین و ونگر کاملا مشخص بود. آنها من را به خانه شان دعوت کردند و گرچه در مذاکرات معمولا همه افراد با جدیت و کت و شلوار و کراوات حضور می یایند، اما شرایط آرسنال کاملا متفاوت بود. رفتار آرسن ونگر گرم و صمیمی بود و اگرچه چیز زیادی نگفت، اما می خواست شخصیت من را از نزدیک ببیند و در ادامه متوجه شد من به درد تیمش می خورم."

دیدگاه‌ها