کد خبر : 1686602 | 09 خرداد 1399 ساعت 23:31 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال انصراف استانبول از میزبانی فینال چمپیونزلیگ

به گزارش دیلی‌میل، فینال لیگ قهرمانان اروپا ممکن است به دلیل بی‌میلی شهر استانبول به برگزاری بدون تماشاچی این مسابقه، به شهر دیگری در اروپا واگذار شود.

احتمال انصراف استانبول از میزبانی فینال چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌های انگلیسی دیلی‌میل و ایندیپندنت مدعی هستند با توجه به اینکه شهر استانبول ترکیه تمایلی به برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا بدون حضور تماشاچی ندارد، چرا که معتقد است برگزاری بدون هوادار این بازی عایدی چندانی نصیبش نخواهد کرد، ممکن است میزبانی این مسابقه به شهر دیگری واگذار شود.

 

یوفا برای تصمیم‌گیری درباره فصل جاری لیگ قهرمانان جلسه‌ای در روز 17 ژوئن (28 خرداد) برگزار خواهد کرد. در این جلسه پیشنهادهای مختلفی روی میز یوفا خواهد بود که یکی از آنها برگزاری همه بازیهای باقی‌مانده این رقابتها در یک شهر است. این گزارش مدعی است پیشنهاد فوق از سوی بسیاری از کارشناسان، قابل اجراترین پیشنهاد برای ادامه چمپیونزلیگ تلقی می‌شود.

 

1499742

 

طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی قرار بود فینال این فصل لیگ قهرمانان روز 30 مه (10 خرداد) در شهر استانبول برگزار شود. این دو منبع خبری انگلیسی می‌گویند بین مقامات شهر استانبول و یوفا مذاکراتی در جریان است و استانبولی‌ها می‌گویند به دلیل اینکه بازی باید بدون تماشاچی برگزار شود و در نتیجه هواداری به استانبول سفر نخواهد کرد، این فینال با توجه به سرمایه‌گذاری‌ای که نیاز دارد، عایدی مالی چندانی نصیب این شهر ترکیه‌ای نخواهد کرد.

 

دیلی‌میل در گزارش خود مدعی است در صورت انصراف قطعی استانبول، شهر لیسبون پایتخت پرتغال و چند شهر آلمانی گزینه‌های میزبانی فینال این فصل چمپیونزلیگ خواهند بود.

 

 

دیدگاه‌ها