کد خبر : 1686727 | 10 خرداد 1399 ساعت 16:31 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

جیسون مک آتیر:

امباپه خرید مناسبی برای لیورپول نیست!

بازیکن سابق لیورپول معتقد است کیلیان امباپه در زمره بازیکنانی که مناسب سبک بازی لیورپول هستند جایی ندارد.

امباپه خرید مناسبی برای لیورپول نیست!

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه سال 2017 و با درخشش در موناکو بود که نام خود را بر سر زبان ها انداخت. او با 18 سال سن کمک کرد موناکو تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز صعود کند و تابستان همان سال با وجود پیشنهاد از رئالT راهی پی اس جی شد.

در سومین سال حضور او در پی اس جی، همچنان شایعات جدایی او به گوش می رسد و از رئال و لیورپول به عنوان مقصد بعدی این ستاره جوان نام برده می شود. به گمان بسیاری او دیر یا زود به رئال خواهد رفت هرچند احتمال پیوستنش به لیورپول را نمی توان رد کرد.

 

 

1499906

 

 

جیسون مک آتیر بازیکن سابق لیورپول اما معتقد است که امباپه چندان به کار لیورپول یورگن کلوپ نخواهد آمد.

او به "Stats Perform News" گفت:« لیورپول به نظر یک تیم کامل است ولی شما همیشه نیاز به بهتر شدن را احساس می کنید. در هر فصل دو یا سه جا به جایی برای تیم ها اتفاق می افتد و این کار یورگن کلوپ است تا تیمش را آنالیز کرده و بهترین گزینه ها را برای پیشرفت تیم انتخاب کند.

خیلی ها معتقدند کیلیان امباپه لیورپول را به تیمی بهتر تبدیل خواهد کرد. پی اس جی بی تاب فتح لیگ قهرمانان است اما این باشگاه، بزرگترین چالش بازیکنی مثل کیلیان امباپه نیست و او اهداف جاه طلبانه دیگری در سر دارد. معتقدم امباپه سوراستاری که همه اشاره می کنند نیست و هنوز به سطحی نرسیده که بتواند برای لیورپول، بازیکنی تعیین کننده باشد.

 

 

1499194

 

 

شاید به خاطر دو سه فصل خوب، همه او را بهترین خرید برای لیورپول می دانند ولی فکر نمی کنم او فعلا در ایده های کلوپ جایی داشته باشد. برای سبک بازی لیورپول، مهاجمانی چون جیدون سانچو(دورتموند) و تیمو ورنر(لایپزیش) را گزینه هایی مناسب تر می بینم. هنوز زمان درستی برای انتقال امباپه به لیورپول نیست.»

 

دیدگاه‌ها