کد خبر : 1686793 | 10 خرداد 1399 ساعت 20:53 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش یواخیم لوو به انتقادات از سطح بوندسلیگا

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان معتقد است که رقابت‌های بوندسلیگا در سطح بالایی برگزار می شود و بازیکنان انگیزه فراوانی دارند.

واکنش یواخیم لوو به انتقادات از سطح بوندسلیگا

به گزارش "ورزش سه"، بوندسلیگا اولین لیگ بزرگ اروپا بود که بعد از شیوع گسترده ویروس کرونا و تعلیق تقریباً دو ماهه، دوباره از سر گرفته شد. همچنین رقابت‌های سری آ و لالیگا نیز به زودی و از ماه ژوئن دوباره پیگیری خواهند شد.

 

 

1499163

 

 

برخلاف بسیاری از کارشناسان فوتبال که معتقد هستند سطح رقابت‌های بوندسلیگا پایین آمده اما سرمربی تیم ملی آلمان یعنی یواخیم لوو از کیفیت برگزاری بازی‌های راضی به نظر می‌رسد. او در این باره گفت: " این فوتبال متفاوت است و از نظر تماشاگران نیز همین طور است. شما باید بدون هیجانی که هواداران در ورزشگاه ها ایجاد می‌کردند بازی کنید و همچنین به این موضوع عادت نمایید."

 

لوو در ادامه گفت: " از طرف دیگر من از سطح بالای انگیزه بازیکنان و تیم ها، نگرش و همچنین نحوه بازی کردن، بسیار خوشحالم. شما می توانید بگویید که بازیکنان می خواهند دوباره رقابت‌ کنند، به نبرد بپردازند و به گل برسند. این موضوع برای من هم جالب بود که بازیکنان بعد از این استراحت طولانی با انگیزه فراوان به میدان آمدند و گویی که در یک ورزشگاه ۸۰ هزار نفری بازی می کنند."

دیدگاه‌ها