کد خبر : 1687215 | 12 خرداد 1399 ساعت 21:16 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره لیورپول: مصاحبه مورینیو به من اعتماد به نفس داد

اندرو رابرتسون، مدافع جوان لیورپول در مورد جمله جالی چند ماه قبل ژوزه مورینیو صحبت کرد.

ستاره لیورپول: مصاحبه مورینیو به من اعتماد به نفس داد

به گزارش "ورزش سه"، شکست 18 ماه قبل و 1-3 یونایتد برابر لیورپول را می توان پایان کار مورینیو در اولدترافورد قلمداد کرد، اما سرمربی پرتغالی در پایان آن بازی به تمجید از عملکرد اندرو رابرتسون پرداخت و مدعی شد تماشای دویدن های متوالی این بازیکن او را خسته کرده است. حالا رابرتسون اعتراف کرد تمجید مورینیو اعتماد به نفس او را افزایش داده است.

 

1426588

 

اندرو رابرتسون گفت: "ما آن روز عملکردی باورنکردنی ارائه دادیم و من آن بازی را به یاد می آورم. ما واقعا خوب بازی کردیم و بر یونایند مسلط بودیم و برتری تاکتیکی ما مشهود بود. اما من در همه بازی ها با تمام توان می دوم و قصد تسلیم شدن ندارم. اما به نظر من این وظیفه ایست که من باید همیشه آن را انجام دهم.

 

البته در برخی بازی ها حرکات، لمس توپ ها و ارسال های شما در بهترین حالت نیست. اما آنچه دست شماست این است که شما در هر بازی با 100٪ توان در میدان حاضر شوید و این همان کاری است که من سعی می کنم انجام دهم. چه بازی در کوئین پارک باشد و چه در فینال لیگ قهرمانان، شرایط برای من فرقی نمی کند. من عاشق فوتبال بازی کردن هستم و حقوقی که به ما پرداخت می شود نیز به همین دلیل است. من می خواهم تا زمان سوت پایان به دویدن ادامه دهم و آنچه مورینیو گفت اعتماد به نفس من را افزایش داد."

دیدگاه‌ها