کد خبر : 1687541 | 14 خرداد 1399 ساعت 15:41 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

زمان بازگشت زلاتان به میادین مشخص شد

به نظر می رسد که زلاتان ابراهیموویچ از تاریخ ۷ جولای(۱۷ تیر) و از بازی میلان مقابل یوونتوس در رقابت های سری آ قادر به همراهی روسونری خواهد بود.

زمان بازگشت زلاتان به میادین مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کش و قوس‌های فراوان زلاتان ابراهیموویچ در نقل و انتقالات زمستانی به میلان بازگشت تا سال‌های آخر فوتبالش را در تیم سابق خود پشت سر می‌گذارد. ستاره سوئدی اتفاقاً توانست تاثیر مثبتی در روند میلان داشته باشد و این تیم بعد از حضور او با پیشرفت محسوسی روبرو شد.

 

 

1500289

 

 

بعد از شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا اما زلاتان ابراهیموویچ به کشور خود یعنی سوئد سفر کرد. او حتی در یک بازی دوستانه برای همربی که اخیراً بخشی از سهام آن را خریداری کرده بود هم به میدان رفت تا نشان دهد که برای ادامه فصل کاملا آماده است.

 

با این حال زلاتان بعد از بازگشت به ایتالیا و حضور در تمرینات روسونری به شدت دچار مصدومیت شد تا مشخص شود که او حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود. حالا اما توتو اسپورت ادعا می کند که زلاتان ابراهیموویچ از حدود یک ماه دیگر و در بازی تیمش مقابل یوونتوس که در تاریخ ۷ جولای مصادف با ۱۷ تیر در چهارچوب رقابت های سری آ برگزار می شود، قادر به همراهی میلان خواهد بود.

دیدگاه‌ها