کد خبر : 1687786 | 16 خرداد 1399 ساعت 09:45 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

"خفه شو و دریبلت را بزن" دوباره جنجالی شد

استاندارد دوگانه مجری آمریکایی شبکه فاکس‌نیوز نسبت به لبرون جیمز و حالا درو بریز، ستاره فوتبال آمریکایی خبرساز شده است.

"خفه شو و دریبلت را بزن" دوباره جنجالی شد

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته وقتی لبرون جیمز اسطوره بسکتبال آمریکا با انتقاد علنی از دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا پرداخت، لارا اینگراهام یکی از مجری‌های مشهور شبکه فاکس‌نیوز با انتقاد تند از لبرون خطاب به او گفت:" اظهار نظرهای سیاسی‌ات را برای خودت نگه دار. خفه شو و دریبلت را بزن!".

 

1501016

 

اما آنچه این مساله را این روزها بار دیگر به یک مساله جنجالی در آمریکا تبدیل کرده تفاوت واکنش این مجری نسبت به اتفاقی مشابه برای یک ورزشکار دیگر است. لارا اینگراهام حالا در شرایطی مشابه به دفاع از درو بریز ستاره فوتبال آمریکایی پرداخته و گفت:" او حق دارد نظرش را اعلام کند و بگوید زانو زدن و پرچم برایش چه معنایی دارد".

 

1501014

 

این استااندارد دوگانه واکنش لبرون جیمز را به دنبال داشته و او از لارا گراهام پرسیده که چرا مثل واکنشی که در سال 2018 به اظهارات خودش داشته به درو بریز نگفته بهتر است "خفه شود و دریبلش را بزند".

 

لبرون در واکنش به این ماجرا نوشت:" اگر هنوز متوجه نشده‌اید که تظاهرات در شهرها برای چه ادامه دارد و ما چرا چنین واکنشی نشان می‌دهیم، علتش این است که از این نوع رفتار دیگر خسته شده‌ایم. دیگر از این ساده‌تر می‌شود همه چیز را دید؟ به هم‌قطارهایم هم می‌گویم نگران نباشید، من تا وقتی شاهد تغییر نباشیم دست برنخواهم داشت و ساکت نخواهم شد".

 

1374196

 

دیگر ورزشکاران آمریکایی هم به این ماجرا واکنش نشان داده‌اند. کینان آلن یکی دیگر از ستاره‌های فوتبال آمریکایی در این باره گفت:" خب پس، لبرون و کی‌دی باید خفه شوند و دریبل‌شان را بزنند ولی درو بریز که سفیدپوست است حق دارد نظرات متفاوت خودش را داشته باشد. این یعنی نژادپرستی".

 

 

دیدگاه‌ها