کد خبر : 1687821 | 16 خرداد 1399 ساعت 12:40 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش مدیر دورتموند برای دور کردن سانچو از شایعات

مدیر ورزشی بوروسیا دورتموند می‌گوید شایعات درباره سفر جیدون سانچو به انگلیس بدون اجازه باشگاه صحت ندارد.

تلاش مدیر دورتموند برای دور کردن سانچو از شایعات

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو، پدیده انگلیسی بوروسیا دورتموند که هفته گذشته با هت‌تریک در بوندس‌لیگا بار دیگر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته اخیرا با شایعه‌ای مواجه شد که مدعی بود او در دوران قرنطینه کرونا بدون کسب اجازه از باشگاه آلمانی به انگلیس سفر کرده است. با توجه به اینکه چند باشگاه انگلیسی به خصوص منچستریونایتد خواهان جذب او هستند این خبر، شایعاتی درباره آینده او بوجود آورده.

 

1501064

 

سانچو از شروع دوباره رقابتهای بوندس‌لیگا از ناحیه ساق پا با مصدومیت نه چندان شدیدی مواجه بوده ولی رسانه‌های آلمانی اخیرا مدعی شدند او در دوران قرنطینه کرونا بدون کسب اجازه از باشگاهش به انگلیس سفر کرده. این تصویر در کنار تصاویر سانچو که او را در حال اصلاح موی سرش در خانه خود در کنار یک آرایشگر نشان می‌داد او را در آلمان به چهره‌ای جنجالی تبدیل کرده.

 

میشائیل زورک مدیر ورزشی دورتموند بعد از این شایعات سعی کرد اوضاع را آرام کند و سانچو را از معرض توجه دور کند. زورک در این باره گفت:" تا جایی که ما می‌دانیم سانچو هفته‌ها در دورتموند بوده".

 

مدیر ورزشی دورتموند در ادامه گفت:" خواندم که نوشته‌اند ما او را دو هفته اجباری به قرنطینه فرستاده‌ایم و به دروغ گفته‌ایم که او مصدوم است. فقط می‌توانم بگویم که این ادعاها کاملا دروغ است. جیدون هفته‌ها است که از ناحیه ساق پا مشکل دارد و برای همین بود که نتوانست در تمرین اخیر ما شرکت کند".

 

1501063

 

زورک درباره اصلاح سر جیدون سانچو گفت:" ما هم با آرایشگر او و هم با سانچو صحبت کردیم. هر دو به ما اطمینان دادند که تمام تهمیدات لازم بهداشتی را به دقت رعایت کرده‌اند. آنها حتی شیلد محافظ و دستکش استفاده کرده‌اند. شیلد و دستکش فقط برای گرفتن عکس درآورده شده و مشکلی نیست".

 

 

 

دیدگاه‌ها