کد خبر : 1687881 | 16 خرداد 1399 ساعت 17:38 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

ری پارلِر:

اگر اوبامیانگ تمدید نکرد، او را بفروشید

ستاره سابق باشگاه آرسنال معتقد است اگر پیر امریک اوبامیانگ تمدید نکند، چاره ای جز فروشش نخواهد بود.

اگر اوبامیانگ تمدید نکرد، او را بفروشید

به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد اوبامیانگ با آرسنال 12 ماه دیگر باقی مانده و انتظار نمی‌رود او قراردادش را با این تیم تمدید کند. آرسنال حالا با دو گزینه روبرو است، یا با فروش او همین حالا مبلغ قابل توجهی به دست بیاورد یا سال آینده او را به صورت رایگان از دست بدهد.

آرسنال علی رغم آگاهی از این قضیه، قصد ندارد اوبامیانگ را تابستان امسال با قیمتی ارزان به فروش برساند و حداقل 20 میلیون پوند برای فروش او طلب کرده است.

ستاره گابنی بهترین گلزن توپچی ها در دو سه سال اخیر بوده و باشگاه های بزرگی همچون یونایتد، رئال و بارسا را خواهان خود می بیند.

 

 

1501129

 

 

ری پارلِر هافبک سابق آرسنال در مصاحبه با تاک اسپورتس و در مورد آینده اوبامیانگ گفت:« اگر اوبامیانگ تمدید نکند، فکر می کنم فروش او بهترین راهکار باشد. باید پول حاصل از فروش او را برای جذب جانشینش هزینه کرد. این البته یک تصمیم بزرگ است و نمی دانم باشگاه چه مبلغی از فروش او به دست می آورد. اگر رقم مناسبی باشد، پس باید خیلی زود برای جذب جانشینی خوب اقدام کرد.»

 

پارلِر ادامه داد:« می دانم که شرایط ساده ای نیست و این برای هر باشگاهی که بازیکنش به سال آخر قرارداد می رسد، اتفاق می افتد. اگر او نخواهد بماند، یا باید به فروشش رضایت داد یا سال بعد، رایگان شاهد جدایی اش باشیم.

به شخصه دعا می کنم اوبامیانگ قراردادش را تمدید کند و دو یا سه سال دیگر نیز زیر نظر میکل آرتتا به فوتبالش در آرسنال ادامه دهد. این به سرمربی و باشگاه هم بستگی دارد. اینکه بتوانند اوبامیانگ را به ماندن متقاعد کنند. او اگر ببیند تیم در مسیر پیشرفت و کسب جام قرار دارد، شاید در نهایت ماندنی شود.»

 

 

1501128

دیدگاه‌ها