کد خبر : 1687883 | 16 خرداد 1399 ساعت 18:00 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

الخاندرو کامانیو:

اشرف به ناپولی می رفت، نابود می شد!

مدیر برنامه های اشرف حکیمی در مصاحبه با رادیو مادرید گفت که قبل از دورتموند با ناپولی برای انتقال موکلش صحبت کرده بود.

اشرف به ناپولی می رفت، نابود می شد!

به گزارش "ورزش سه"، اشرف حکیمی ستاره مراکشی، تابستان 2018 با قراردادی قرضی و دو ساله راهی دورتموند شد و در این تیم توانسته شایستگی هایش را بیش از پیش ثابت کند. او با پایان یافتن فصل به رئال باز خواهد گشت و باید دید در مورد آینده او چه تصمیمی گرفته می شود.

اشرف حکیمی در فصل جدید عملکرد درخشانی در ترکیب تیم آلمانی ارائه داده و در 29 بازی بوندسلیگا آمار 5 گل و 10پاس گل را به ثبت رسانده است.

 

 

1488927

 

 

اشرف در حالی با قرارداد دو ساله قرضی به دورتموند رفت که پیش از این قرار بود راهی ناپولی شود. 

الخاندور کامانیو مدیر برنامه های ستاره مراکشی در این رابطه گفت:« مذاکراتی با جونتولی مدیر ورزشی ناپولی داشتم. حتی می توانم بگویم اشرف به ناپولی نزدیک هم شده بود ولی در نهایت تصمیم گرفتیم او به دورتموند برود. عقیده ما این بود که بازیکنی بسیار جوان مثل اشرف، در لیگی مثل ایتالیا و باشگاهی مثل ناپولی که سطح توقعات در آن بسیار بالاست، تحت فشار دائم هواداران و رسانه ها قرار خواهد گرفت و شاید فوتبالش نابود شود.

شرایط دورتموند اما متفاوت بود و به این نتیجه رسیدیم که فرصت برای رشد اشرف در بوندسلیگا بالاتر است. در نهایت پیش بینی ما درست بود و او دو سال باورنکردنی را در دورتموند پشت سر گذاشته است.»

 

 

1501130

 

 

کامانیو در مورد بازگشت اشرف به رئال نیز گفت:« او همیشه رویای بازگشت به رئال را دارد و می خواهد در مادرید بدرخشد. با سران رئال گفت و گوهایی خواهیم داشت ولی هدف اشرف مشخص است؛ او می خواهد برگردد و اینکه بتواند مثل دورتموند در اکثر بازی ها حاضر باشد.»

دیدگاه‌ها