کد خبر : 1687898 | 16 خرداد 1399 ساعت 19:35 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

اهدای بالاترین حکم ورزش زورخانه ای به عرب

امیر عرب موفق به دریافت بالاترین حکم ورزش زورخانه‌ای شد.

به گزارش "ورزش سه"، در جلسه ای که با حضور فرامرزیان، معاون وزارت ورزش و اعضای هیئت رییسه فدراسیون ورزش زورخانه‌ای برگزار شد، به پاس خدمات امیر عرب، وی به بالاترین حکم ورزش زورخانه‌ای رتبه ۹ (صاحب ضرب و زنگ زورخانه‌های ایران) نائل شد.

 

امیر عرب که خودش از ورزشکاران با سابقه ورزش زورخانه‌ای بوده و شروع ورزش خود و پا نهادن به گود مقدس زورخانه را با تعالیم استاد فرامرز نجفی و حاج حسن آقاکریم آغاز کرده و تجربیات و سوابقی چون آموزش ضرب زورخانه‌ای زیر نظر استاد فرامرز نجفی در سال ۱۳۶۷ و مرشد زورخانه قصر فیروزه و پادگان چکش نیروهای مسلح در سوابق وی است، از سال ۱۳۸۴ در زمان علی آبادی، رییس سازمان تربیت بدنی وقت، عضو هیئت رییسه فدارسیون ورزش زورخانه‌ای بوده.

 

1501174

 

حضور مستمر و خدمات شایان وی در طی این سال‌ها باعث شده تا فدارسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی وی را مفتخر به بالاترین حکم ورزش زورخانه‌ای رتبه ۹ (صاحب ضرب و زنگ زورخانه‌های ایران) کند.


او زیر نظر بزرگانی چون پهلوان باشی ایران علیرضا سلیمانی، محمد خوشجان، احمد بابایی، صادق شمش، علی نوری، جواد روحانی، جهانگیر آقاپور و محسن اسماعیل‌پور تحت تعلیم بوده است.

دیدگاه‌ها