کد خبر : 1687904 | 16 خرداد 1399 ساعت 19:54 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

آسمیر بگوویچ:

حضور زلاتان باعث بهتر شدن همه می‌شود

آسمیر بگوویچ، دروازه بان ذخیره میلان، تاکید کرد که زلاتان ابراهیموویچ در 38 سالگی هم همچنان بازیکنی مبارزه‌جو است و باعث می شود تا بقیه بازیکنان هم نمایش های بهتری داشته باشند.

حضور زلاتان باعث بهتر شدن همه می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بگوویچ و زلاتان در بازار نقل و انتقالات زمستانی به میلان پیوستند؛ بگوویچ به طور قرضی از بورنموث راهی سن سیرو شد و زلاتان هم با پایان قراردادش با لس آنجلس گلکسی، بار دیگر پیراهن روسونری را به تن کرد. زلاتان تلاش کرد تا در این مدت کوتاه میلان را به جمع مدعیان سری آ برگرداند و عملکرد او، بگوویچ را تحت تاثیر قرار داد.

این دروازه بان باتجربه بوسنیایی به گاردین گفت:" او تاثیر زیادی داشت. شخصیتش، رهبری اش، کیفیتش در زمین.

بهترین چیز در مورد او است که چقدر مبارزه جو است. در این سن، او همچنان هر روز تلاش می کند تا بهترین باشد. او از جنبه های مختلفی، بازیکنی در خدمت تیم است. استاندارد او باعث بهتر شدن همه می شود. او می تواند با حضورش، سرنوشت بازی ها را تغییر بدهد. او بازیکنی در کلاس جهانی است که تماشای بازی هایش لذت بخش است."

 

1500289

 

دیگر بازیکن میلان که عملکردش توجه بگوویچ را جلب کرده، جانلوئیجی دوناروماست. این دروازه بان جوان که از 16 سالگی در ترکیب اصلی میلان قرار گرفته، تاکنون بیش از 200 بازی برای روسونری انجام داده و باشگاه هایی مانند منچستریونایتد و رئال مادرید به دنبال به خدمت گرفتن او هستند.

بگوویچ در مورد او گفت:" او می تواند به هر جایی که می خواهد، برسد. او یکی از بهترین دروازه بان های دنیاست و اگر به همین شکل ادامه بدهد، دیر یا زود به بهترین دروازه بان دنیا تبدیل می شود.

او یک پدیده است، یک استعداد بزرگ و یک آدم خوب با تلاش زیاد. آنچه او تا همین حالا به دست آورده، واقعا فوق العاده است. من آینده درخشانی برای او می بینم."

دیدگاه‌ها