کد خبر : 1687918 | 16 خرداد 1399 ساعت 21:00 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

جان بارنز:

اگر کلوپ ورنر را می خواست، او به چلسی نمی‌رفت

جان بارنز، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که قرمزهای مرسی ساید اگر قصد به خدمت گرفتن تیمو ورنر را داشتند، می توانستند مانع از رفتن این ملی پوش آلمانی به چلسی بشوند.

اگر کلوپ ورنر را می خواست، او به چلسی نمی‌رفت

به گزارش "ورزش سه"، گفته می شود لیورپول یکی از باشگاه هایی است که به دنبال به خدمت گرفتن تیمو ورنر است اما براساس گزارش رسانه های انگلیسی، چلسی و لایپزیش بر سر انتقال این مهاجم گلزن به توافق رسیدند.

اکنون این سوال مطرح است که چگونه لیورپولی ها یکی از اهداف شان در بازار نقل و انتقالات را به راحتی از دست دادند اما بارنز اعتقاد دارد اگر کلوپ قصد خرید این بازیکن را داشت، می توانست به راحتی او را به خدمت بگیرد.

 

1500656

 

او به خبرنگاران گفت:" ما در چند سال اخیر دیدیم که به یورگن کلوپ اطمینان داریم. اگر کلوپ او را می خواست، او را به خدمت می گرفت. اگر او احساس می کرد که ورنر ارزش این پول را دارد، از باشگاه می خواست که آن را بپردازد. اگر او احساس نکرد که او ارزش این کار را دارد، به دلیل مالی یا هر دلیل دیگری، پس ما او را نخریدیم.

بنابراین، فکر می کنم اگر لیورپول او را می خواست، او به لیورپول می رفت، نه چلسی. من نمی گویم که او بازیکن خوبی نیست اما کلوپ تصمیم گرفت که با توجه به پولی که باید بپردازند، او را نمی خواهد و ما به او اطمینان داریم.

احساس نمی کنیم که کلوپ خیلی تمایل به خرید او داشت اما ما رقابت برای خرید ورنر را به چلسی واگذار کردیم."

دیدگاه‌ها