کد خبر : 1688091 | 17 خرداد 1399 ساعت 18:27 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

ژرار هولیه:

لیورپول 30 سال آزاردهنده را پشت سر گذاشته

سرمربی فرانسوی سابق لیورپول خوشحال است که این باشگاه پس از 30 سال در آستانه فتح لیگ برتر انگلیس است.

لیورپول 30 سال آزاردهنده را پشت سر گذاشته

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پس از 3 ماه تعلیق به خاطر شیوع کرونا فاصله زیادی تا ازسرگیری ندارد و تیم فوتبال لیورپول که با 25 امتیاز حاشیه امنیت صدرنشین است، با کسب دو برد دیگر اولین قهرمانی‌اش در لیگ از سال 1990 را قطعی می‌‌کند. با این حال به دلیل شرایط موجود و حفظ سلامت هواداران آنها به ورزشگاه‌ها باز نخواهند گشت و جشن قهرمانی قرمزپوشان بدون تماشاگران برگزار می‌شود.

اولین بازی لیورپول اول تیر برابر اورتون خواهد بود.

 

 

1145829

 

 

ژرار هولیه، سرمربی فرانسوی سابق لیورپول گفت: خیلی خوشحالم که بالاخره لیورپول را قهرمان لیگ برتر انگلیس می بینیم. قهرمانی و کسب جام در DNA باشگاه بزرگی چون لیورپول قرار دارد و این مساله که آنها در 30 سال اخیر قهرمان لیگ برتر انگلیس نشده بودند واقعا آزار دهنده بود. من در لیورپول مربیگری کردم و می دانم این سال‌ها چقدر برای هواداران تیم سخت گذشته است.»

 

 

1497615

 

 

 لیورپول فصل گذشته توانست با برتری بر تاتنهام در فینال، فاتح لیگ قهرمانان شود. قرمزها سپس توانستند سوپرکاپ اروپا و جام جهانی باشگاه ها را نیز فتح کنند. 

هولیه در مورد یورگن کلوپ(سرمربی لیورپول) گفت:« باید به یورگن کلوپ تبریک گفت. او بیشترین نقش را در این قهرمانی داشته است. بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا او حالا لیورپول را به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس می رساند که اهمیت زیادی دارد. کلوپ با این قهرمانی خودش را در تاریخ لیورپول جاودانه خواهد کرد.»

 

دیدگاه‌ها