کد خبر : 1688595 | 20 خرداد 1399 ساعت 10:25 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه ماندگار به محمد صلاح: از مسی تقلید کن!

سرمربی سابق تیم ملی مصر می‌گوید به محمد صلاح توصیه‌ای کرده که باعث شده او به یکی از بهترین بازیکنان دنیا تبدیل شود: تقلید دقیق از لیونل مسی!

توصیه ماندگار به محمد صلاح: از مسی تقلید کن!

به گزارش "ورزش سه"، باب بردلی، سرمربی سابق تیم ملی مصر که سابقه هدایت تیم ملی آمریکا را هم در کارنامه دارد می‌گوید به محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول توصیه‌ای کرده که معتقد است باعث پیشرفت خارق‌العاده او و تبدیل شدنش به یکی از بهترین بازیکنان دنیا شده. اما توصیه او چه بوده؟ تقلید دقیق از لیونل مسی و تلاش برای شبیه شدن به او.

 

1501844

 

بردلی در فاصله سالهای 2011 و 2013 سرمربی تیم ملی مصر بود. صلاح در آن سالها ستاره‌ای جوان بود که هنوز در مصر و در تیم المقاولون بازی می‌کرد و به تازگی به تیم ملی راه پیدا کرده بود. بعد از آن بود که صلاح با درخشش در تیم ملی راهی بازل سوئیس شد و سپس پیراهن چلسی، فیورنتینا و رم را به تن کرد. اما از زمان انتقال صلاح به لیورپول در سال 2017 بود که درخشش واقعی او آغاز شده و مهاجم مصری به یکی از بهترین بازیکنان دنیا تبدیل شد.

 

بردلی می‌گوید توصیه او به صلاح برای تقلید از لیونل مسی نقش مهمی در موفقیت‌های آتی او داشته. بردلی در مصاحبه با تلویزیون صدا البلد مصر گفت:" صلاح بعد از جدا شدن من از تیم ملی مصر خیلی پیشرفت کرده. او بازیکن بزرگی است. من به صلاح گفتم مسی را دقیقا تعقیب کرده و از او تقلید کند تا بتواند بازیکن بهتری شود. او هم توصیه من را پذیرفت و به آن عمل کرد".

 

سرمربی سابق تیم ملی مصر در ادامه گفت:" من آن روزها سعی کردم پست صلاح را عوض کنم و از او به عنوان مهاجم استفاده کنم چون او سرعت خوبی داشت. صلاح این روزها یکی از بهترین بازیکنان دنیا است".

 

 

دیدگاه‌ها