کد خبر : 1688599 | 20 خرداد 1399 ساعت 10:58 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ ستارگان برای شروع مجدد آماده می شود

تست کرونای باشگاه های قطری در آسپیتار

تیم های لیگ ستارگان قطر برای آغاز رقابت های مجدد بعد از تعطیلی به خاطر شیوع ویروس کرونا آزمایش ها و تست های غربالگری را در یک بیمارستان خاص انجام می دهند.

تست کرونای باشگاه های قطری در آسپیتار

به گزارش" ورزش سه" دیروز بازیکنان ، مربیان و سرمربیان باشگاه های قطری برای ادامه رقاب های لیگ ستارگان، تحت آزمایش ویروس کوید-19 قرار گرفتند. این در شرایطی است که تیم ها برای بازگشت به تمرین و آماده سازی برای مسابقات کارشان را به زودی شروع خواهند کرد. این اقدام با همکاری وزارت بهداشت و بیمارستان آسپیتار که یک مجموعه پزشکی در کشور قطر است انجام می شود.


اما آنچه در مورد غربالگری در لیگ ستارگان جالب است اینکه همه باشگاه ها اعم از بازیکنان و کادرفنی و اجرایی در بیمارستان آسپیتار که یک بیمارستان بین المللی ورزشی و در مجموعه اسپایر است تست ها را انجام می دهند. 


نکته جالب دیگر اینکه بازیکنان و مربیان و کادراجرایی که تست  کرونا را انجام می دهند تا زمان اعلام نتیجه تست در خانه هایشان تحت قرنطینه قرار می گیرند. اگر تست بازیکنی مثبت باشد تحت نظر وزارت بهداشت قرار می گیرد و اگر منفی باشد می تواندطبق موعد مقرر در محل اقامت هتل تیمش حضور پیدا کند.


هر باشگاه قطری که در لیگ ستارگان حضور دارد در حال حاضر هتلی را رزرو کرده و به نوعی برای انجام 5 هفته باقیمانده در اردو خواهند بود. بسیاری از تیم ها اردوهایشان را در نزدیکی استادیوم های محل برگزاری مسابقاتشان گرفته اند و در برخی هتل ها هم ممکن است بیش از یک تیم اسکان پیدا کند. همچنین قر است کارگاهی آموزشی برای کلیه باشگاه ها و مسئولین برگزاری برای توضیح و آموزش حفظ نکات ایمنی و بهداشتی برگزار می شود.

دیدگاه‌ها