کد خبر : 1688622 | 20 خرداد 1399 ساعت 12:20 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: دوباره شاهد گوتزه سابق خواهیم بود

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با ستایش از ماریو گوتزه ستاره آلمانی می‌گوید او همچنان بازیکنی استثنایی است و در آینده شاهد درخشش دوباره او خواهیم بود.

کلوپ: دوباره شاهد گوتزه سابق خواهیم بود

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول که زمان حضورش روی نیمکت بوروسیا دورتموند مصادف با دوران اوج ماریو گوتزه بوده با ستایش از او می‌گوید این مهاجم آلمانی همچنان فوبتالیستی استثنایی است و دنیای فوتبال به زودی شاهد درخشش دوباره او خواهد بود.

 

گوتزه در دوران حضور کلوپ در دورتموند، در فاصله سالهای 2009 تا 2013 یکی از آینده‌دارترین ستاره‌های جوان اروپا به حساب می‌آید. گوتزه سپس به بایرن رفت، در آنجا اصلا موفق نبود و در سال 2016 دوباره به وست‌فالن استادیون برگشت.

 

1501891

 

حالا که قرارداد گوتزه با دورتموند در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد تقریبا قطعی است که او با ترک این تیم راهی باشگاهی دیگر خواهد شد که به احتمال زیاد آلمانی نیست.

 

یورگن کلوپ در گفتگو با اسکای درباره شاگرد سابقش گفت:" در دنیای فوتبال همه می‌دانستند که قرارداد گوتزه با دورتموند در حال تمام شدن است. ماریو به احتمال زیاد به این احتیاج دارد که چند بازی پشت سر هم به میدان برود. او به باشگاهی احتیاج دارد که این حس را به او منتقل نکند که در هر بازی باید دنیا را زیر و رو کند".

 

سرمربی آلمانی لیورپول در ادامه گفت:" گوتزه باید نرمال و عادی بازی کند و البته پشت سر هم بازی کند. در این صورت من معتقدم که دوباره شاهد درخشش همان گوتزه قدیمی خواهیم بود. مشخص است که چنین چیزی در حال حاضر در دورتموند ممکن نیست. من برایش از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم".

 

 

دیدگاه‌ها