کد خبر : 1688624 | 20 خرداد 1399 ساعت 12:25 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

شیری: اگر شرایط فراهم باشد المپیکی می‌شوم

ملی‌پوش پرتاب دیسک گفت: اگر از لحاظ شرایط اردو و مربی مشکلی نداشته باشم دور از دسترس نخواهد بود تا بتوانم المپیکی شوم.

شیری: اگر شرایط فراهم باشد المپیکی می‌شوم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان، بهنام شیری در خصوص نحوه تمرینات خود در کشور بلاروس زیر نظر جورجی کولنوچنکو اظهار داشت: در سه ماه نخست، تمریناتم در بلاروس خیلی خوب پیگیری می‌شد به نحوی که حتی مربی‌ام از این آمادگی که من داشتم ابراز رضایت کرده بود اما درست از زمان کرونا هم روند تمریناتم کُند پیش رفت و هم به دلیل برخی مسائل دیگر قسمت نشد تا به همکاری خودم با این مربی بلاروسی ادامه دهم. 

 

او در ادامه افزود: از آنجایی که در فصل تمرینات بدنسازی به سر می‌برم، نمی‌توان گفت چند درصد آمادگی دارم اما شرایطم خوب است از همه مهم‌تر اینکه در مدتی که در کمپ تمرینی بلاروس بودم مصدوم نشدم.

 

ملی‌پوش پرتاب دیسک تصریح کرد: طی صحبت‌هایی که با مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دوومیدانی داشته‌ام قرار است ابتدای هفته آینده برای مشخص شدن برنامه‌هایم و انتخاب مربی به دیدار او بروم تا پس از آن در مورد زمان دقیق اردوها تصمیم‌گیری کنیم، هر چند که تمامی این موارد به نظر مسئولان فدراسیون بستگی دارد.

 

شیری در خصوص شانس خود برای المپیکی شدن گفت: در همین جا اعلام می‌کنم اگر از لحاظ شرایط اردو و مربی مشکلی نداشته باشم دور از دسترس نخواهد بود تا من هم بتوانم مانند احسان حدادی المپیکی شوم. به نظرم اگر امکانات خوب باشد می‌توانم در المپیک جزو هشت نفر اول قرار بگیرم.

دیدگاه‌ها