کد خبر : 1688867 | 21 خرداد 1399 ساعت 16:27 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

اتلتیکو موافق میزبانی وندامتروپولیتانو از بازی‌های رئال

رئیس باشگاه اتلتیکو امروز اعلام کرد که این باشگاه هیچ مخالفتی با میزبانی ورزشگاه وندامتروپولیتانو از بازی های رئال مادرید ندارد.

اتلتیکو موافق میزبانی وندامتروپولیتانو از بازی‌های رئال

به گزارش "ورزش سه"، پس از تعطیلی لالیگا به دلیل شیوع کرونا، باشگاه رئال مادرید تصمیم به شروع بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو گرفت. پروژه ای که مرحله اولش تا تابستان ادامه خواهد داشت و به همین دلیل بازی های خانگی باقیمانده رئال به ورزشگاه دی استفانو انتقال پیدا خواهد کرد. رئال در یک ماه پیش رو شش بازی را در این ورزشگاه انجام خواهد داد.

 

 

1502137

 

 

امروز در ملاقات مسئولان شهرداری مادرید و اتحادیه لالیگا، نمایندگانی از رئال(امیلیو بوتراگنیو مدیر ارتباطات باشگاه) و اتلتیکو( انریکه سرزو رئیس باشگاه) هم حضور داشتند. این ملاقات به کمپین "VolverEsGanar" ارتباط داشت و به فاصله تنها دو روز تا بازگشت فوتبال در اسپانیا و نیز پایان روزهای سخت شیوع کرونا در این کشور، حاضران در این جلسه به نوعی شکست کرونا را جشن گرفتند.

 

در این مراسم، خبرنگاران از انریکه سرزو رئیس اتلتیکو در مورد احتمال میزبانی ورزشگاه وندامتروپولیتانو از بازی های رئال سوالاتی را مطرح کردند که او پاسخ داد:« ماسک را از روی صورت بر می دارم تا پاسخ شما را بدهم. هیچکس تردیدی نداشته باشد که ما ورزشگاه خودمان را در اختیار رئال قرار خواهیم داد. در این مورد اصلا تردید نداشته باشید.»

 

شهردار جدید شهر مادرید که از هواداران اتلیکو است نیز در این زمینه گفت:« پیش از این هم ویسنته کالدرون(ورزشگاه سابق اتلتیکو) سابقه میزبانی از رئال را داشته است و قطعا حالا هم مشکلی از بابت میزبانی وندا از بازی های رئال وجود نخواهد داشت.»

 

 

1488581

 

 

دیدگاه‌ها