کد خبر : 1688927 | 21 خرداد 1399 ساعت 20:54 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست نقل و انتقالاتی سانچو از سران دورتموند

بیلد مدعی شد که جیدون سانچو سران دورتموند را از علاقه خود برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس مطلع کرده است.

درخواست نقل و انتقالاتی سانچو از سران دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، وینگر انگلیسی بروسیا دورتموند یعنی جیدون سانچو در فصل جاری یکی از برجسته ترین بازیکنان فوتبال اروپا بوده است و حالا به نظر می‌رسد که این ستاره 20 ساله بعد از درخشش در بوندسلیگا تصمیم خود را برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس گرفته است.

 

گفته می‌شود که منچستر‌یونایتد مشتری پروپاقرص جیدون سانچو به حساب می‌آید و آن ها قصد دارند هر طور که شده این بازیکن را به اولدترافورد منتقل کنند. این در حالی است که به نظر می رسد چلسی با توجه به تمرکز روی انتقال کای هاورتز، دیگر علاقه ای به جذب ستاره انگلیسی نداشته باشد.

 

 

1502196

 

 

حالا و در همین رابطه بیلد آلمان ادعای جالبی را مطرح کرده است. بر اساس گزارش منتشر شده توسط این منبع آلمانی، جیدون سانچو تصمیم خود را برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس گرفته و می خواهد در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو ادامه فوتبال خود را در کشورش ادامه دهد. بیلد همچنین ادعا می کند که ستاره انگلیسی این تصمیم خود را به سران دورتموند نیز اعلام کرده است.

 

سانچو در این فصل آمار خارق العاده و بی نظیر 20 گل و 20 با پاس گل در همه رقابت ها را برای دورتموند به ثبت رسانده و گفته می‌شود به جز تیم‌های انگلیسی رئال مادرید و بایرن مونیخ نیز از دیگر مشتریان او به حساب می آیند.

دیدگاه‌ها