کد خبر : 1689084 | 22 خرداد 1399 ساعت 18:29 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش؛

سناریوی جدید برای برگزاری ادامه لیگ قهرمانان

ادامه یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و سپس دیگر مراحل این تورنمنت، تبدیل به دغدغه بزرگ اتحادیه فوتبال اروپا شده است.

سناریوی جدید برای برگزاری ادامه لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، پس از شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال در قاره اروپا، چند هفته پیش رقابت های بوندسلیگا از سر گرفته شد و در اسپانیا نیز از امشب بازی ها دنبال خواهند شد. هفته پیش رو نیز شاهد بازگشت فوتبال به ایتالیا و سپس انگلیس خواهیم بود.

یوفا چندی پیش اعلام کرد که اولویت این نهاد، به اتمام رسیدن لیگ های داخلی است؛ با این حال برخی کشورها همچون هلند، فرانسه و بلژیک، لیگ خود را نیمه تمام گذاشتند.

 

 

1497485

 

 

پس از به اتمام رسیدن لیگ ها، اتحادیه فوتبال اروپا در صدد است تا ادامه لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را برگزار کند. به این منظور قرار است 28 خرداد جلسه اعضای یوفا برگزار شده و در این مورد تصمیم گیری شود. فوتبال زمانی تعطیل شد که هنوز 4 بازی دیگر از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باقیمانده بود.

 

در همین رابطه رادیو مونت کارلو فرانسه پیش‌بینی کرد که ادامه یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 3 آگوست(13 مرداد) برگزار شود و قرار است که دیدارهای یک چهارم و نیمه نهایی هم به صورت تک بازی و در یک کشور به صورت مجتمع به انجام برسد.

گفته می شود در حال حاضر شهر لیسبون توانسته گوی سبقت را از مادرید برباید و مراحل یک چهارم تا فینال در این شهر برگزار خواهد شد.

بازی‌های نیمه نهایی در 25  و 26 مرداد برگزار خواهند شد و قرار است که بازی فینال هم دوم شهریور به میزبانی لیسبون پرتغال برگزار شود.

یوفا هنوز درباره حضور تماشاگران در دیدار فینال تصمیم گیری نکرده است.

 

 

1500522

دیدگاه‌ها