کد خبر : 1689144 | 23 خرداد 1399 ساعت 11:00 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا به دنبال جذب مسی جدید از آرژانتین

در آرژانتین تایید شد که باشگاه بارسلونا به دنبال جذب تیاگو آلمادا پدیده جوان این کشور است که به مسی جدید شهرت دارد.

بارسلونا به دنبال جذب مسی جدید از آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه تیاگو آلمادا، پدیده جوان آرژانتینی باشگاه ولز سارزفیلد این کشور با درخششی که امسال در لیگ آرژانتین داشته نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده، سرمربی ولز سارزفیلد، پابلو کاوایرو می‌گوید بارسلونا برای جذب این ستاره جوان تیمش پیش‌قدم شده است.

 

1502456

 

تیاگو آلمادا، هافبک 19ساله ولز اولی بازی‌اش برای این تیم را فصل گذشته انجام داده و حالا تعداد بازی‌هایش برای این باشگاه به 50 بازی نزدیک شده. این پدیده آرژانتینی تا سال 2023 با باشگاهش قرارداد دارد ولی در هفته‌های اخیر شایع شده که منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید به دنبال او هستند. حالا هم که مربی آلمادا تایید کرده که بارسلونا علاقه زیادی به جذب این ستاره جوان دارد.

 

1502454

 

سرمربی ولز سارزفیلد در این باره گفت:" من این را می‌دانم که بارسلونا با مدیریت ورزشی باشگاه ما تماس گرفته و درباره امکان جذب تیاگو آلمادا سوال کرده. ولی ما در عین حال می‌دانیم که او الان جوانی 19ساله است و باید بیشتر رشد کند و پخته شود. ولی اگر پیشنهادی غیر قابل رد کردن به باشگاه برسد، که نه خود بازیکن و نه باشگاه نتوانند به آن پاسخ منفی بدهند ما مسلما این موضوع را دوباره بررسی خواهیم کرد".

 

 

دیدگاه‌ها