کد خبر : 1689234 | 23 خرداد 1399 ساعت 18:41 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک و خبر مصدومیت ستاره اسپانیایی

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ هنوز نبرد برای فتح بوندسلیگا را تمام شده نمی داند.

هانسی فلیک و خبر مصدومیت ستاره اسپانیایی


به گزارش "ورزش سه"، در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، بایرن مونیخ با هفت امتیاز برتری نسبت به دورتموند در صدر قرار دارد و پیروزی در بازی فردا مقابل گلادباخ شانس آنها را برای قهرمانی دو چندان می کند. هانسی فلیک در نشست مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شده و در مورد شرایط تیمش توضیحاتی ارائه داد.

 

1502551

 

هانسی فلیک گفت: "ما همیشه سعی کردیم برنامه ای شفاف به تیم ارائه دهیم. فضای خوبی بر تیم حاکم است. سه نکته بسیار مهم وجود دارد که شامل وفاداری، اعتماد به نفس و کیفیت است. کیفیت همچنین در کادر فنی نیز وجود دارد. اگر شرایطی سرگرم کننده داشته باشید و از آنچه انجام می دهید لذت ببرید، اگر هرکسی هدف مشخصی داشته باشد، پس موفق خواهید شد.

 

دورتموند برای پیروزی در بازی فردایش همه کار انجام خواهد داد. همه بازیکنان تا زمانی که رخ دادن اتفاقی غیرمنتظره وجود دارد باید با تمام وجود تلاش کنند. ما به بازی های خود و هدف پیروز شدن نگاه می کنیم و رسیدن به این هدف مشکل خواهد بود، زیرا گلادباخ تیم خوبی است.

 

شرایط بازیکنان؟ تیاگو باید تحت عمل جراحی کشاله ران قرار گیرد و حدود 3 هفته از میادین دور خواهد بود. او احتمالا برای فینال جام حذفی می تواند بازی کند. هفته آینده نیکلاس سوله و فیلیپه کوتینیو در تمرینات تیمی شرکت خواهند کرد. این دو بازیکن ابتدا باید تست کرونا بدهند، اما از آن مقطع حداقل کنار دیگر بازیکنان قادر به تمرین کردن خواهند بود."

دیدگاه‌ها