کد خبر : 1689261 | 23 خرداد 1399 ساعت 21:11 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

تونی کروس:

سانچو و امباپه در رئال؟ 80 درصد شایعات دروغ است

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، در واکنش به شایعه پیوستن بازیکنانی مانند کیلیان امباپه، کای هاورتز و جیدون سانچو به این باشگاه، اعلام کرد 80 درصد این شایعات، حقیقت ندارد.

سانچو و امباپه در رئال؟ 80 درصد شایعات دروغ است

به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها قصد دارند برای فصل آینده چند ستاره جدید به خدمت بگیرند و از ستاره های پاری سن ژرمن، بایر لورکوزن و بروسیا دورتموند، به عنوان گزینه های این باشگاه نام برده می شود اما کروس معتقد است که نباید چندان به شایعات توجه داشت.

او به سایت گل گفت:" من نمی دانم باشگاه می خواهد چه کار کند و چه هزینه ای انجام بدهد. بازیکنانی که نام برده شده، برای خیلی از باشگاه ها جذاب هستند زیرا جوان و بسیار باکیفیت هستند اما در 6 سال حضورم در رئال، اسامی زیادی شنیده ام که قرار بود به اینجا بیایند اما در 80 درصد موارد، شرایط کاملا تغییر کرد."

 

1502594

 

ماریو گوتزه که گل قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014 را به ثمر رساند، در چند فصل اخیر افت زیادی داشته و دورتموند هم تایید کرد که او در این تابستان از این باشگاه جدا خواهد شد. کروس در مورد هم تیمی سابقش در تیم ملی آلمان گفت:" من اخیرا بازی های او را ندیدم. این به خاطر این نیست که او کم بازی کرد، بلکه به این خاطر است که من خیلی کم بازی های بوندس لیگا را تماشا کردم. بنابراین من نمی توانم در مورد اینکه چه باشگاهی مناسب او است، صحبت کنم."

دیدگاه‌ها