کد خبر : 1689342 | 24 خرداد 1399 ساعت 11:47 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرپرست و سرمربی به جای شرایط فنی باید به آبمعدنی فکر کنند

حاتمی: شرایط در پارس جنوبی حاد است، کمک کنید

مدافع باتجربه پارس جنوبی به انتقاد از شیوه مدیریت در این باشگاه پرداخت و شرایط تیمش را حاد عنوان کرد.

حاتمی: شرایط در پارس جنوبی حاد است، کمک کنید

به گزارش "ورزش سه"، بابک حاتمی نیز به صف معترضان در خصوص شرایط باشگاه پارس جنوبی اضافه شد و از مدیران منطقه خواست در فاصله کوتاه باقیمانده به پایان فصل به دنبال راهی برای فرار این تیم از سقوط تلخ باشند. او در گفتگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت تمرینات جمی‌ها گفت: تمرینات‌مان از نظر فنی و تاکتیکی خوب است و داریم به روزهای خوب‌مان برمی‌گردیم اما جدا از مسائل فوتبالی مشکلات‌مان آنقدر حاد شده است که پول آب معدنی هم نداریم. تا این حد وضعیت‌مان خراب است و مسوولان از اول فصل فقط قول و وعده می‌دهند. ده روز به جم رفتیم تا اردوی‌مان را برگزار کنیم و اما هیچ مسوولی سر تمرین‌مان نیامد. انگار اصلا تیم پارس برای‌شان مهم نیست و فقط از دور وعده و وعید می‌دهند. ما حتی نمی‌دانیم مدیرعامل‌مان چه کسی است و آیا حق امضا دارد یا خیر. سرپرست است یا مدیرعامل. ۵،۶ ماه است که اصلا حالی از بازیکنان‌ هم نمی‌پرسد و همیشه غایب است.

 

حاتمی انتقاداتش از شرایط این تیم را اینچنین ادامه داد: آقای خرمدل، مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی جم چند وقتی است که بر سر کار آمده و چند بار قول‌هایی داده اما عملی نشده و امیدوارم بتواند کاری کند. وضعیت تیم ما آن‌طور نیست که بخواهند تعلل کنند و با حوصله این مشکلات را حل کنند. وضعیت تیم‌مان آنقدر بحرانی است که فقط باید به فکر تیم باشند که تیم‌مان را بتوانیم نگه داریم. حتی تیم‌های پایین‌تر از ما خیلی خوب دارند هزینه‌ می‌کنند و به نسبت ما بیش‌تر پول گرفته‌اند و قراردادها و امکانات آن‌چنانی دارند. بازیکنان همه تیم‌های لیگ برتری ۷۰ تا ۸۰ درصد قراردادهای‌ خود را دریافت کرده‌اند و این در حالی است که قراردادهای‌شان چند برابر ماست.

 

مدافع پارس جنوبی جم با بیان این‌که حتی مدیرعامل نداریم که بیاید حداقل یک جفت جوراب به ما بدهد، گفت: خدا به آقای چراغی و آقای افاضلی عزت دهد. چقد این دو نفر می‌توانند تنهایی کار کنند. آقای افاضلی نمی‌داند به فکر زمین چمن یا به فکر آب معدنی باشد. چند روز پیش مسوول خوابگاه آمده بود و برق را قطع کرد و همه بازیکنان در گرما بودند. هیچکس به ما ناهار نداد و خودم مجبور شدم از جیب خودم برای هم‌تیمی‌هایم ناهار تهیه کردم. ما دوستانه جلو می‌رویم اما تا کجا؟ واقعا خنده دار است تیمی در لیگ برتر به چنین مشکلاتی دچار شود. حتی یک بار در زمین چمن را بستند و نگذاشتند گلرهای‌مان تمرین کند.

 

وی در ادامه گفت: مردم جم دلخوشی‌شان همین تیم است و اگر مسوولان ما به فکر این تیم نباشند واقعا شرایط سخت‌تر از این می‌شود. هواداران‌مان همیشه کنارمان بوده‌اند و حتی در شهری که میهمان هستیم می‌آیند و دل‌مان به آن‌ها خوش است. شرایط‌مان حاد است و چهار بازی آینده‌مان هم با تیم‌های بالای جدولی است و امیدوارم هرچه زود تر مسوولان ما فکری برای این تیم کنند تا ان‌شاءالله بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.

 

دیدگاه‌ها