کد خبر : 1689357 | 24 خرداد 1399 ساعت 12:44 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

به خاطر حفظ سلامتی؛ تاج برنمی گردد

با وجود تقلای برخی از اعضای هیات رییسه برای بازگرداندن مهدی تاج، بعید است رییس سابق فدراسیون فوتبال یکبار دیگر وارد ساختمان سئول شود.

به خاطر حفظ سلامتی؛ تاج برنمی گردد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج در یکی دو سال اخیر به دلیل فشار کاری در فدراسیون فوتبال دچار ناراحتی قلبی شده و حتی یک بار در ترکیه مجبور شد در بیمارستان بستری شود و پیش از استعفاء در تهران هم در بیمارستان مورد مداوا قرار گفت. البته شرایط جسمانی او در حال حاضر خوشبختانه خوب است اما طبیعتا بازگشت به فدراسیون فوتبال او را دوباره در وضعیت بحرانی قرار خواهد داد و به همین دلیل پزشکان وی را از انجام این کار منع می کنند. با این تفاسیر بعید است مهدی تاج برنامه ای برای بازگشت دوباره به ساختمان سئول داشته باشد و در چنین شرایطی و تا برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال حیدر بهاروند عهده دار سرپرستی خواهد بود.

 

بازگشت مهدی تاج درست در روزهایی مطرح شد که علی کفاشیان هم اعلام کرده می خواهد در جلسات بعدی هیات رییسه شرکت نماید و با توجه به اینکه نایب رییس اول بشمار می رود سرپرستی فدراسیون فوتبال را برعهده بگیرد. هر چه این تصمیم هم با مخالفت های جدی از درون و بیرون فدراسیون فوتبال مواجه شده است.

دیدگاه‌ها