کد خبر : 1689453 | 24 خرداد 1399 ساعت 20:50 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

هیجان بیش از حد سرمربی آلمانی؛

تکرار مشکل سرمربی فوتسال ایران برای لوسین فاوره! (عکس)

لوسین فاوره، سرمربی باتجربه دورتموند بعد از گل دقایق پایانی ارلینگ هالند به شدت احساساتی شد.

تکرار مشکل سرمربی فوتسال ایران برای لوسین فاوره! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای لوسین فاوره چندان مساعد نیست و اخباری در مورد احتمال جدایی این سرمربی در پایان فصل از دورتموند شنیده می شود. حتی شایعات حاکی از حضور نیکو کوواچ، سرمربی کروات و سابق بایرن مونیخ روی نیمکت این تیم است.

 

اما امروز دورتموند در ثانیه های پایانی و با گل دقیقه 95 ارلینگ هالند، تعویض طلایی لوسین فاوره موفق به غلبه بر دوسلدورف شد تا با یک بازی بیشتر نسبت به بایرن مونیخ در فاصله چهار امتیاز این تیم قرار گیرد و در سه هفته باقیمانده امیدهایی ولو اندک برای کسب قهرمانی داشته باشد.

 

اما به نظر می رسد فشار به قدری روی لوسین فاوره زیاد بود که او بعد از به گل رسیدن تیمش دچار حمله عصبی شد و عضله پشت پای او گرفت تا نتواند به جشن گرفتن ادامه دهد. البته شرایط برای او بعد از گذشت لحظاتی عادی شد و به نظر نمی رسد مشکل حادی گریبان لوسین فاوره را گرفته باشد. با این پیروزی، دورتموند امیدوار است امشب بایرن مونیخ مقابل گلادباخ مغلوب شود تا نبرد قهرمانی در هفته های پایانی نیز جذاب بماند.

 

1502834

 

1502835

 

1502836

 

این صحنه بسیاری از هواداران فوتبال را به یاد تکرار همین اتفاق برای حسین شمس، سرمربی سابق تیم ملی فوتیال ایران در جام جهانی و دیدار مقابل ایتالیا انداخت. حسین شمس نیز آن روز بعد از گلزنی ایران دچار همین مشکل شد اما بر خلاف تیم لوسین فاوره، شاگردان او در آن دیدار ناکام مانده و حذف شدند.

 

بعد از به ثمر رسیدن گل سوم و تساوی ایران، حسین شمس و دیگر اعضای کادر فنی او به شدت به جشن پرداختند، اما به یکباره عضله پای سرمربی ایران گرفت و او مجبور شد روی نیمکت بنشیند. البته لحظاتی بعد او با علامت های دست و به شکل جالبی نشان می داد که مشکلی برای ادامه بازی و هدایت تیمش ندارد و می تواند مسابقه را دنبال کند.

 

1502841

 

1502842

 

1502844

 

1502843

 

این همان لحظاتی است که در جریان دیدار مقابل ایتالیا بر حسین شمس گذشت. سرمربی پرهیجان تیم ملی ایران ابتدا برای لحظاتی دچار مشکل شد، اما در ادامه هیجان به قدری زیاد بود که او نیز درد خود را از یاد برد.

 

عباس ترابیان نیز در تمامی لحطات جویای حال حسین شمس است و در نهایت به نظر می رسد شرایط او بهبود می یابد.

دیدگاه‌ها